Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Numark Mixtrack Pro geluidskaart problemen - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hoi gasten,
Ik heb sinds vandaag mijn Numark Mixtrack Pro binnen en ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn koptelefoon werkend te krijgen op de ingang aan de voorkant van de controller. De bijgeleverde software is Virtual DJ LE v6.1.2.
Ik wens dus de master output via de speakers van mijn pc krijgen en de monitor via de controller.

Op de één of andere manier kan ik bij de meegeleverde versie van Virtual DJ totaal geen settings veranderen omdat ik de melding krijg dat mijn trial verlopen is. Dit was niet zo maar toen ik vanmiddag even het spoor bijster was, dacht ik verstandig te zijn door het programma terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Toen was ik dus ook gelijk mijn trial kwijt en kon ik gelijk niks meer instellen.

Tot dusver krijg ik alles aan de praat op de monitor na. En laat ik de reacties maar even voor zijn; ja, ik heb de search gebruikt en ben nu al bijna 12 uur bezig om het naar behoren aan het werk te krijgen. Had dit eerlijkgezegd niet verwacht..

Als laatste ben ik benieuwd naar de afhandeling van een bestelling van een bestelling via de website. Kan je ook dmv overboeken betalen? En krijg je dan gelijk je download binnen of hoe gaat dat in zn werk??

Alvast bedankt!
Romeo
 

Posted Sat 26 Feb 11 @ 5:17 pm
RomeoNL wrote :
Als laatste ben ik benieuwd naar de afhandeling van een bestelling via de website. Kan je ook dmv overboeken betalen? En krijg je dan gelijk je download binnen of hoe gaat dat in zn werk??

Hoi Romeo,
je kan door overboeken bestellen, maar dat duurt enige dagen. Of zelfs een week!
Het vlugste, veilgste en voordeligste is en blijft de credit card.
Met Visa heb je binnen 20 minuten alles afgehandeld en je download van VDJ binnen. Dit zal ongetwijfeld ook het probleem van het voorbeluisteren via je headphones oplossen.
Succes.

 

Posted Sat 26 Feb 11 @ 9:15 pm
Nu geen tijd om de handleiding van de MixTrack door te spitten en het juiste antwoord te maken. Wel een vraag: Je hebt de Pro-versie besteld?
Een andere versie zal nl niet werken met je Mixtrack.
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 4:42 am
OK, gaat'ie weer:
Bij de meegeleverde LE-versie hoef je niets in te stellen. Daar wordt, tijdens de installatie, alles goed gezet. Dat betekent dat de (normaal gesproken, de speakers aansluit op Output 1 & 2. Omdat je wilt werken via de PC moet je 1 & 2 aansluiten op de ingang van je geluidskaart. Je geluid loopt NIET via de USB-kabel (naar de PC) omdat je Mixtrack een ingebouwde geluidskaart heeft. (Andersom: je geluid wordt via de USB-kabel naar de Mixtrack gestuurd zodat de ingebouwde geluidskaart aan het werk kan)
Monitor out is uitgang 3 en 4. Deze uitgang geeft hetzelfde resultaat als de koptelefoonaansluiting op de MixTrack.
Zou je de Free Edition opnieuw installeren, dan kun je in de Audio Setup (die je in de LE-versie niet hebt, omdat daar alles al voor je is ingesteld) de zaak als volgt instellen:



Hierbij dien je voor het vak waar nu Asio4All staat je Mixtrack te gebruiken (geen idee of dat ding ook onder Asio draait). De Free Edition ondersteunt je Mixtrack echter maar 10 minuten, daarna wordt het weer werken met muis en toetsenbord via de geluidskaart van je PC.

Oh, ja: Voorbeluisteren doe je door van het deck dat je wilt beluisteren de Cue-knop op de Mixtrack in te drukken. Maar ik neem aan dat je dat zelf al had bekeken.
 

Posted Sun 27 Feb 11 @ 12:35 pm
Bedankt allemaal,
Het is me inmiddels gelukt.. Had een ticket gemaakt en daar is vrij rap op gereageerd.
Beetje lauw trouwens dat je je gear met eigenlijk net niks krijgt..
Maargoed, t werkt nu iig naar behoren..

Ciao
 

Posted Mon 28 Feb 11 @ 5:18 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Als je enkel betaalt voor de hardware, mag je blij zijn dat je een uitgeklede versie van VDJ er GRATIS bij krijgt.

Wanneer je een nieuwe auto koopt, is de tank meestal ook niet volgetankt ;-)
 

Posted Mon 28 Feb 11 @ 5:50 am
Mja, bij mij toch meestal wel een voorwaarde bij aanschaf van een nieuwe auto..
 

Posted Mon 28 Feb 11 @ 11:57 am
OdogoHome userMember since 2011
Hey jonges kunnen julie mij nog helpen, ik snap hier geen donder van. Hij geeft dit aan, of via koptelefoon of via laptop. ik wil graag deck 2 via kopeletoon bijvoorbeeld, maar dat wil dus niet. hier is een printscreen:


http://i39.tinypic.com/20qkyut.png
 

Posted Sat 26 Nov 11 @ 8:55 am
Je gebruikt de soundcard van mixtrack pro als communicatieapparaat.
Weet niet wat je gebruikt, maar in principe zo het zo moeten lukken:

-standaardapparaat: mixtrack pro
-in VDJ zelf: *inputs: none
*outputs: headphones (master: left chan;headphones: right chan)
*sound card: mixtrack pro
-dan plug je je koptelefoon in je mixtrack pro, vanvoor, en je boxen/versterker in je rood/wit output vanachter in.
-nu zou het moeten lukken.

Als ik iets ben vergeten, mijn excuses, maar ikzelf heb geen mixtrack pro, maar hercules mk4, maar aangezien ze allebei een sound card hebben, denk ik dat er geen verschil is.

MVG
 

Posted Sat 26 Nov 11 @ 9:20 am
ja, correct, maakt niet uit welk apparaat je gebruikt het priciepe blijft hetzelfde.
en in windows even de mixtrack als default geluidskaart zetten. windows zal zelf schakelen tussen de realtek of de mixtrack als je de mixtrack aan of uit zet.
lees anders gewoon even de handleiding door (audio setuop guide) daar staat alles stap voor stap in
 

Posted Sat 26 Nov 11 @ 1:26 pm
Bedankt voor de bevestiging. :-)
 

Posted Sat 26 Nov 11 @ 2:53 pm
OdogoHome userMember since 2011
Klopt niet versterkers, ik gebruik boksjes voor me laptop. hoe moet ik het dan instellen?, die gaan in me laptop.

gr
 

Posted Sun 27 Nov 11 @ 1:52 pm
OdogoHome userMember since 2011
Sorry ik zal even wat duidelijk uitleggen, had gisteren gedraait voor 40 mensen en het was TOP !.


Kijk ik heb geen speakers die aan de achterkant van de mixtrack kunnen, wel heb ik boxjes met jack die in me laptop kunnen.
Ik heb alle manieren al geprobeer, uit eindelijk doet de Virtual dj wel wat ik wil maar niet correct. Of hij komt alleen uit de speakers, of alleen uit de koptelefoon die ik in de voor kant van de track pro heb.

Ik heb ook gespeeld met afspreelaparaten daar heb ik er 2 die het doen, de normale van de laptop of van de mixtrack. maar dat hand af hoe ik de numark track pro instel, bij gegeven moment had ik de mixtrack hoorde maar ook via laptop muziek via youtube kon afspelen omdat als je naar de print screen kijkt. de laptop 2 volume weer word gegeven wat ik raar vind. Ik moet eigenlijk een tussen weg vinden dat de mixtrack denkt dat er alleen 1 uitweg is, en denkt waar ik de speakers in mijn laptop doe de output is zodat de mixtrack de verschill kan maken van koptelefoon tot deck van de muziek.

Ik heb gisteren trouwns uit de hooft moeten draaien, en met gevoel gemixt ging opzicht wel goed, 2 foutjes gemaakt maakt dat merkte niemand weinig van.

gr onur
 

Posted Sun 27 Nov 11 @ 6:50 pm
of je nu naar een versterker gaat of naar speakers die je aansluit met een jack plug, maakt niet uit.
alle computerspeakersetjes hebben namelijk de versterker ingebouwd in de speaker dus het princiepe blijft hetzelfde.
je moet ook niet gaan rommelen in de instellingen in windows, dit is normaal gesproken niet nodig. hierdoor ga je instellingen in vdj in de war brengen.
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 3:09 am
OdogoHome userMember since 2011
http://i39.tinypic.com/20qkyut.png

volgens mij heb ik een rommeltje van gemaakt, weet iemand de instellingen van windows 7. Mijn instellingen ziet er zo uit als de printscreen hier boven, groeten.
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 4:04 am
registreer eerst even je pro versie
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 5:39 am
OdogoHome userMember since 2011
eum hoe? er werd vermeld dat ik virtual dj er bij kreeg maar ik had er al 1, waarom moet ik registreren?
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 9:22 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
Odogo wrote :
er werd vermeld dat ik virtual dj er bij kreeg maar ik had er al 1, waarom moet ik registreren?

Waarom is er dan geen enkele van de 2 geregistreerd ? Je kan er alleen maar voordeel mee doen ?
Ik zie slechts 1 reden om niet te registreren, ...

 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 9:56 am
OdogoHome userMember since 2011
klopt maar ik weet niet welke cd het is zal zo kijken, ik heb met een dj mijn sound probleem opgelost hier is een printscreen hoe die eigenlijk hoor bij mij.

we hebben een uur lopen knoeien en we kwamen uit eindelijk bij:

*uit eindelijk had hij mijn pc overgenomen via programma*

29-11-2011 0:44:02 Zerox Ooooh, ik snap um nu. De output van je mixtrack zitten geen kabels in, vandaar dat je niets hoor
29-11-2011 0:44:02 Onur Dogan Zerox klopt
29-11-2011 0:44:08 Onur Dogan Zerox bij de output zit niks
29-11-2011 0:44:35 Zerox En je hoort nog steeds niets uit je headset ?
29-11-2011 0:44:37 Onur Dogan Zerox klopt
29-11-2011 0:45:30 Onur Dogan Zerox woooooooooooooooww
29-11-2011 0:45:31 Onur Dogan Zerox fuck yea
29-11-2011 0:45:32 Onur Dogan Zerox nuw el
29-11-2011 0:45:33 Onur Dogan Zerox wel
29-11-2011 0:45:34 Onur Dogan Zerox :D
29-11-2011 0:45:35 Onur Dogan Zerox WHAHAHAHHAAHHHHA
29-11-2011 0:45:39 Onur Dogan Zerox KLASSEE
29-11-2011 0:45:40 Onur Dogan Zerox !
29-11-2011 0:45:52 Zerox Pfff, ben er een uur met je mee bezig xD
29-11-2011 0:45:56 Onur Dogan Zerox WQHHHAHAHAHAHAHAH
29-11-2011 0:45:58 Onur Dogan Zerox WAAAUUUUWWWWW
29-11-2011 0:46:04 Onur Dogan Zerox KIJK
29-11-2011 0:46:07 Onur Dogan Zerox nu zie je ook
29-11-2011 0:46:08 Onur Dogan Zerox ze allbij
29-11-2011 0:46:10 Onur Dogan Zerox op groen
29-11-2011 0:46:12 Onur Dogan Zerox bij geluid
29-11-2011 0:46:12 Onur Dogan Zerox XD
29-11-2011 0:46:29 Zerox Maar ik adviseer om alsnog die kabels te halen
29-11-2011 0:46:36 Onur Dogan Zerox ga ik morgen doen :D.

En nu print screen:

http://i39.tinypic.com/14ngqps.png


Als ik heb net gekeken ik heb geen virtual dj, in doos zit er een traktor LE 2 pro ofzo met serial code. Maar ik vind virtual dj leuker om te werken, maar wat vinden jullie is traktor le 2 beter?. ik wil eigenlijk virtual dj serial key hebben, in plaats van stomme traktor bullshit.... Wil iemand ruilen?.

Waat... my ass (238.45 €) heal no dat ik hem zo duur ga halen, ben icter voor mij is internet for free.
 

Posted Mon 28 Nov 11 @ 8:33 pm
meteen ook weer de laatste keer dat we jou helpen dan, wij hebben wel allemaal betaald.
en een echte icter, had eigenlijk hier geen hulp bij nodig gehad toch?
succes met traktor
 

Posted Tue 29 Nov 11 @ 4:59 am
80%