Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Nieuwe gebruiker

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ary-66PRO InfinityMember since 2011
Na een aantal jaren met alleen maar cd's gewerkt te hebben,overgestapt naar virtual dj pro.
Deze week eens kijken hoe het allemaal werkt en komend weekend voor het eerst mee gaan draaien op een feest(je),
(geen dancefeest).Ik heb de Denon HC4500 controller aangeschaft.Ik hoop dat het een goede keuze is.Ik moet alleen nog even uitzoeken hoe ik de effecten op de controller krijg.Iemand tips,altijd welkom.
 

Posted Mon 14 Feb 11 @ 5:44 am
 

Posted Mon 14 Feb 11 @ 6:35 am
Hey, ik ben ook nieuw, maarre, ben 13, en gebruik geen controller (doe het gewoon met de muis) is niet profesioneel, maargoed, ik heb er veel plezier van. brandt mn nummers op cd`s, en leen zo nu & dan uit aan klasgenoten. vinden ze helemaal top :)

Wilde ik even kwijt ! Grt, Willard
 

Posted Wed 02 Mar 11 @ 11:51 am
Ary-66PRO InfinityMember since 2011
Hier weer eens berichtje van mij. Na een paar keer Virtual Dj te hebben meegenomen naar een feestje,moet ik zeggen dat het lekker werkt.
Niet zo veel cd's meer gedraaid.Het mixen gaat ook lekker.Ben benieuwd of ik over een paar maanden nog met mijn koffers met cd's aan het sjouwen ben.Maar met een paar platen die ik regelmatig draaide ben ik nog niet over uit.Wat kan je mixen met bijv.Dan Hartman,relight my fre, The Trammps,Shout enTavares,Heaven must be....??
Dit is me nog niet gelukt.
 

Posted Mon 28 Mar 11 @ 9:21 am
Hey Ary,
dat is meezing muziek. Die kán je niet mixen en je hóeft het ook niet te mixen. Gewoon fade-in, fade-out. Ik speel dit soort muziek iedere avond nadat er genoeg pitchers vodka-lemon en sex-on-the-beach over de bar zijn gegaan.
Bij dit soort (half-dronken) stemming in de zaal is de muziek keuze 1000 maal belangrijker dan het aanpassen van bpm (dat sowieso een disaster wordt zou je het proberen!)
Probeer dit eens: zoek drie van die platen uit, zet ze in de playlist, gooi em op automix, automix type fade (remove intro-outro), length 8 sec, en luister eens hoe VDJ het voor je doet.
Succes.
Bob

P.S. Je koffers met CDs kun je zeker thuis laten. Ik heb de mijne allang verkocht en die, die niemand wil hebben, weggeven aan mensen die ze als duivenverschrikker op hun balkons hangen! :)

 

Posted Mon 28 Mar 11 @ 5:02 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ary-66 wrote :
Hier weer eens berichtje van mij. Na een paar keer Virtual Dj te hebben meegenomen naar een feestje,moet ik zeggen dat het lekker werkt.
Niet zo veel cd's meer gedraaid.Het mixen gaat ook lekker.Ben benieuwd of ik over een paar maanden nog met mijn koffers met cd's aan het sjouwen ben.Maar met een paar platen die ik regelmatig draaide ben ik nog niet over uit.Wat kan je mixen met bijv.Dan Hartman,relight my fre, The Trammps,Shout enTavares,Heaven must be....??
Dit is me nog niet gelukt.


Als je dan toch wil, "mix" je Dan Hartman met Gary's Gang (Showtime) en Tavares met bv. CeCe Peniston (12 inch versie van Finally).
Zomaar wat ideetjes...
 

Posted Tue 29 Mar 11 @ 8:00 am


(Old topics and forums are automatically closed)