Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Een tevreden gebruiker

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo allemaal,

Ik heb een heel tijdje terug Virtual DJ gekocht (versie 3 was toen net uit, want ik had zelfs de mogelijkheid om versie 2 nog te downloaden) en ondertussen zijn we dus al toe aan versie 7.xx.

Ik ben niet veel aanwezig op dit forum maar ik zie vooral heel veel problemen met setup en vaak het niet kennen of begrijpen van het programma en af en toe ook wel een negatieve reactie.

Misschien kan ik met dit bericht een 'tegengewicht' vormen voor alle kommer en kwel; ik gebruik VDJ nu al 4 jaar (of zelfs 5, weet 't niet zeker) en heb een hercules dj controller MK2. Puur voor eigen hobbygebruik, niets professioneels. Ik heb nooit problemen gehad met VDJ op windows XP en vandaag is mijn VDJ verhuisd naar een pc met windows 7 64 bit.

De installatie van VDJ en de console verliepen vlekkeloos dus ik kan er weer tegenaan voor een tijdje, hoop ik. Mijn pc is een quadcore met 6 GB ram, ik kan VDJ nu probleemloos op de 'meest intensieve' setting laten draaien, compleet met 1 ms latency (ik gebruik alleen muziek, geen videoclips).

Ik wilde dit gewoon even melden en laten zien dat er ook tevreden klanten zijn wnat ik denk dat de makers van VDJ dat veel te weinig the horen krijgen.

Groetjes,
Dirk

P.S.: Ik denk dat als de gebruikers de moeite doen om de handleiding te lezen, de helft van alle vragen op dit forum niet gesteld hoeven te worden. En ik heb zelfs ontdekt dat er nu ook een Nederlandstalige versie te krijgen. Dank aan de vertalers, zal wel een hoop werk in gekropen zijn.
 

Posted Fri 04 Feb 11 @ 4:24 pm
Top!!
je hebt gelijk vwb een heleboel. Veel posters slaan het eerste topic over en knallen hun vraag direct het forum op. Ik ben weliswaar nog niet zolang gebruiker van VDJ als dat jij bent maar heb ook vrijwel geen problemen. We hebben onderling zelfs al lopen grappen of we niet gewoon een probleem kunnen verzinnen, al is het alleen maar om ook eens iets te kunnen vragen.
Ik heb vorig jaar een soortgelijk topic gestart als dat je nu hebt gedaan om ongeveer dezelfde reden. Het nadeel van een forum is dat meestal alleen de problemen ter sprake komen en vrijwel nooit de positieve dingen. Als je dat weet is het ook niet erg, maar een veer kan nooit kwaad.
Als 1 van de vertalers zeg ik: Graag gedaan. Ja, is best werk geweest (moet ook te combineren zijn met de rest van je leven) maar ik denk wel dat er aan een behoefte is voldaan. Als iedereen hem nu ook nog leest......
Iig goed te horen dat er wel degelijk gebruikers zijn waarbij VDJ doet wat het moet doen.

Groet,
Martin.
 

Posted Fri 04 Feb 11 @ 5:35 pm
Gisteren reden we in onze Nissan terug van de “mall” in Cagayan de Oro, en Madonna en “Material Girl” waren op de radio.
“Kan je je voorstellen,” zei ik tegen m\'n vrouw en kollega VDJ/dj, “dat ik deze muziek nog op 12 inch maxies heb gedraaid. Met grote platenbakken aan alle kanten om me heen, en maar zoeken en maar stressen.”
Eerlijk gezegd, ik denk niet dat ze zich dat voor kan stellen aangezien ze met VDJ “opgegroeid” is.
Ík weet het in ieder geval nog goed, en dank de goden en de engineers van Virtual DJ voor de ontwikkeling van dit programma.
It changed my life!
En de enige keren dat VDJ “crasht” is als m\'n laptop thuis is geweest om up-to-daten en ik na terugkomst in de disco vergeet de stekker van de charger in het stopcontact te stoppen!
Keep smiling!
Bob
 

Posted Sat 05 Feb 11 @ 6:44 pm
hoi allemaal,

k heb nu sinds een jaar virtualdj pro basic, en het is echt een super en top programma!!! echt een aanrader!! k gebruik het echt elke dag, en kan echt niet meer zonder. de prijs vind ik een heel klein beetje aan de hoge kant, maar dat heb ik er echt voor over.

met vriendelijke groet,

Tom
 

Posted Fri 11 Feb 11 @ 4:55 am
supra87PRO InfinityMember since 2009
Ook ik gebruik VDJ al een paar jaar. Ik doe ook regelmatig karaoke avonden en ik kan mij nog goed herinneren dat ik vroeger de cd+g discs moste zoeken en in de cdg speler moest afspelen of de karaoke dvd's. Heel veel zoeken en zweten op een avond. Nu is dit dankzij VDJ een fluitje van een cent en kan je je veel beter met je publiek bezig houden ipv met het zoeken naar de juiste disc.
Ik zou zeggen: ga door met de ontwikkelingen. Heel soms loopt het programma even vast maar ik heb altijd 2 cd spelers paraat staan en kan zonder problemen overschakelen.
 

Posted Sun 13 Feb 11 @ 4:23 am


(Old topics and forums are automatically closed)