Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Help wie o wie kan mij helpen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

ik heb gister een hercules dj controller gekocht via mp
hij doet het de software zat er ook bij alles perfect
nu wil ik spamples en skins gaan downloaden
maar nu komt de maar
ik heb geregistreerd op deze site
maar als ik me serial intyp en op oke druk staat er serial al in gebruik zoiets
wat kan ik hieraan doen
het nummer van de vorige eigenaar ben ik kwijt en kan hem ook nergens meer terug vinden
wie o wie kan mij helpen:(:(



Mvg
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 6:39 am
swift5Home userMember since 2010
niemand.
aangezien het om een tweedehands controller gaat is de serial die erbij zat al gebruikt door de vorige eigenaar (waarvan jij de controller hebt gekocht), deze hangt dus vast aan zijn account. En aangezien je hem niet meer kan bereiken zie ik geen andere keus dan een nieuwe versie te kopen.

nu, ik denk dat dit de juiste redenering is, wacht voor de zekerheid op reactie van anderen :)

Bart
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 6:43 am
er moet tock wel een oplossing voor zijn hoop ik:(
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 6:45 am
helaas, dat is het nadeel van 2e hands kopen.
in de licentie overeenkomst staat tevens dat de software niet overdraagbaar is.
enige dat je kan doen is contact opnemen met de verkoper en vragen wat zijn login gegevens zijn.je bent dan nog steeds in overtreding van je EULA, maar je kan dan in ieder geval op het forum verder.
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 8:04 am
ik ben mn serial nummer kwijt van vdj 5.2.1 ik heb de installatiecd nog wel.hoe bekom ik een nieuwe?
 

Posted Tue 22 Mar 11 @ 3:38 pm
Leuk geprobeerd..........
 

Posted Tue 22 Mar 11 @ 8:42 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
bjorn_3590 wrote :
ik ben mn serial nummer kwijt van vdj 5.2.1 ik heb de installatiecd nog wel.hoe bekom ik een nieuwe?


Da's een goeie. Laat ik nou (echt waar) ook in het bezit zijn van een originele installatie CD versie 5.2.1.
Daar staat het serienummer gewoon OP.....

 

Posted Wed 23 Mar 11 @ 9:32 am
Bij mij staat het op het hoesje.....

De LE-versies worden uitgegeven door de fabrikanten van de apparatuur die je hebt. Je kunt eens proberen om de helpdesk van de betreffende fabrikant een mailtje te sturen en daarin het probleem uit te leggen. Vermeld hierbij het Serienummer van de console (ik neem aan dat het daarom gaat) en doe er evt een kopietje van de aankoopbon bij. Lukt het heb je mazzel. Lukt het niet, dan moet je gaan sparen voor de Pro.
Krijg je een serial number van ze, registreer het ding dan meteen hier. Je raakt het dan nooit meer kwijt en je krijgt zo af en toe nog wel eens een update.
 

Posted Wed 23 Mar 11 @ 1:50 pm
hoe kan je je muziek aotomatisch laten lopen dat je niet zelf op play hoeft te drukken

help wie kan mij helpen
groeten demy
 

Posted Sun 27 Mar 11 @ 10:30 am
dgrootenboer wrote :
hoe kan je je muziek aotomatisch laten lopen dat je niet zelf op play hoeft te drukken

help wie kan mij helpen
groeten demy


niet dubbel posten aub
 

Posted Sun 27 Mar 11 @ 2:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)