Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: op zoek naar de steel controller

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

beste mensen,
ik ben al een tijd op zoek naar de hercules dj console steel (of iets dergelijks weet de naam niet precies).
(het is de console met aan de zijkanten zwart en midden grijs)
die hadden ze eerst bij de mediamarkt.
ik dus daar heen niet meer leverbaar en ze krijgen het ook niet meer(mooi f**k dus).
op bax shop stond hij eerst wel maar je kreeg daar een trail bij stond er van VDJ!
nou moet niet dat ik dus voor een trail ga betalen.
ik ben nu ontzettend uitgekeken op mijn controller(dj control mp3)
was leuk om mee te beginnen maar na 2 jaar(ja idd 2 jaar xD veels te lang speelgoed gebruikt) ben ik toe aan vernieuwing.

wie kan mij helpen deze controller toch te vinden?
of eventueel een (betere) controller te vinden(tot +- 300 eutjes)
let me know
greetz
VDJ roha house
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 9:20 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
in de mediamarkt in hasselt staan er nog genoeg dj console remix 299 €
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 12:51 pm
@ dyday
yo thanx man
maar weet iemand iets dat wat dichter in de buurt ligt :P
ik woon in noord holland en hasselt is een beetje ver op de fiets laat maar zeggen xD
iemand enig ander idee?
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 1:22 pm
marktplaats mischien?
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 4:05 pm
baco-robbert wrote :
.......op bax shop stond hij eerst wel maar je kreeg daar een trail bij stond er van VDJ!
nou moet niet dat ik dus voor een trail ga betalen.........


Laat ik je even uit een droom helpen: Je krijgt (nogmaals: krijgt) bij elke controller waar VDJ geleverd wordt, de LE-versie. Je betaalt voor de controller, je krijgt er een LE-versie bij om in ieder geval aan de slag te kunnen. Er is echt niet 1 controller waar je de Pro-versie bij krijgt. Die zul je dus zelf aan moeten schaffen.
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 5:37 pm
je kan de rmx nog kopen, er is deze weeks groepsverkoop, hoe meer mensen meedoen des te hoger de korting

http://www.bax-shop.nl/groupbuy/

en bij ALLE hercules controllers KRIJG je een le versie, zou raar zijn als je er pro bij zou krijgen, dan zouden de controllers ineens wel heel aantrekkelijk geprijsd zijn.
 

Posted Sat 29 Jan 11 @ 5:41 pm
ok kan iemand mij overtuigen waarom pro versie??
want ik draai nu ben LE en dat gaat me prima af eigenlijk
ik draai in clubs en andere feesten gewoon met me LE en binnekort ook op een festival.

maar iedereen bedankt voor de tips in iedergeval
en ik kan dus concluderen dat de LE versie bedoelt word met de trail op bax shop en niet die free 30 days trail die hier te downloaden is.
 

Posted Sun 30 Jan 11 @ 6:46 am
Le versie is een versie die speciaal voor de controller is waar hij mee geleverd wordt, bij de versie voor de RMX zit ook een rmx skin, en voor de 4mx zit er een 4mx skin bij. ook werken alleen die controllers op die versie.
een LE versie is niet los te koop.
d3 30 dagen trial bestaat ook niet meer, die is vervangen door een free edition. de free edition is een pro versie met beperkingen.
zo kan je de free versie 10 minuten per sessie als volledige versie gebruiken, dus ook met je controller.

als jij blij bent met de LE versie en je loopt niet tegen beperkingen aan dan zou ik geen pro nemen. echter als je met meerdere controllers wilt werken en de nieuwste updates wilt hebben of video wilt gebruiken dan is de pro heel fijn om mee te werken
 

Posted Sun 30 Jan 11 @ 9:19 am
thanx
ik denk dan dat ik voor de RMX ga!
lijkt er denk ik veel op.
en heb er al eens mee gedraaid en voelde goed aan.
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 2:04 pm
thanx
ik denk dan dat ik voor de RMX ga!
lijkt er denk ik veel op.
en heb er al eens mee gedraaid en voelde goed aan.

ik vind net op de site
http://www.bax-shop.nl/digitale-dj-gear-/hercules-rmx-dj-console/product-details.html


Let op: de Virtual DJ die bij Hercules producten wordt meegeleverd is een demo en kan 30 dagen gebruikt worden. Wanneer u een origineel pakket wilt is Traktor DJ Studio Pro een optie.

wtf bedoelen ze hier nou mee ik hoop de LE edition? maar waarom zetten ze niet gewoon LE neer dan of bedoelen ze dus echt de 30 dagen want anders haal ik hem dus niet!
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 2:05 pm
geen idee, zover ik weet wordt bij de rmx vdj 5 LE geleverd die je gewoon altijd kan gebruiken,

heb bax een mailtje gestuurd voor uitleg.


steel en rmx zijn hetzelfde, verschil it in de ingebouwde geluidskaart
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 2:33 pm
Bax even bellen. Er bestaat volgens mij geen 30-dagen versie.
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 2:34 pm
de reactie van bax

"Dank voor uw e-mail.

Bij de Hercules RMX worden 2 stuks software geleverd. De gelimiteerde versie 5 waar u het over heeft en de Virtual DJ Pro versie die slechts 30 dagen geldig is. Dit staat inderdaad niet zo duidelijk vermeld op onze website. Ik zal het doorgeven.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en ik wil u bedanken voor uw oplettendheid.

Met vriendelijke groet,

Sander"
 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 8:51 am
thanks mannen;-)
ondertussen verder gezocht en kwam op dj control 4-mx uit!
deze schijnt dus beter te zijn voor ff meer dan 100 euro maar.
dus ja dan kan je in mijn ogen beter dat doen toch?
maar thanx voor alle hulp :) TOPPIE!
 

Posted Tue 01 Feb 11 @ 11:58 am
je bent in ieder geval op de toekomst voorbereid, je kan er 4 decks mee aansturen.
of je dat echt gaat gebruiken is nog maar de vraag.

ik heb de 4mx nog niet gebruikt, maar wat ik er van lees is overwegend goed.
 

Posted Wed 02 Feb 11 @ 4:14 pm


(Old topics and forums are automatically closed)