Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Eigenaardigheden Virtual DJ Pro7

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Na vele malen alle keuzes (ongewijzigd) opnieuw aangeven en telkens maar weer op Apply en OK drukken worden de Advanced Preferences gelukkig bewaard. Hagstikkuh fijn, maar er blijven een paar rare dingen spelen.

Ik zet altijd eerst de VMS4 aan en start vervolgens de software op. Vervolgens sleep ik muziek naar de 4 decks.
Daarna moet ik de usb-stekker uit de VMS4 halen, heel even wachten en weer inpluggen. Vanaf dat moment lichten de play-buttons op. Als ik dat niet doe, blijven ze 'dood'.
En tot slot moet ik eerst naar CONFIG en weer Apply aanklikken (zonder iets te veranderen, alleen die button klikken). Pas dan kan ik muziek en Samples ook echt afspelen.

Zijn dat nou dingen die iedereen meemaakt, die niemand meemaakt of die alleen iMac-gebruikers meemaken? Nog maar even voor de compleetheid: ik werk met een iMac 3,2 Ghz Intel Core i3 met de meest recente OSX versie.

Het is allemaal niet ernstig, want ik kan nu gelukkig aan de slag met mijn hard- en software en volgens mij draait het dan allemaal ook prima, maar helemaal kloppen doet het natuurlijk niet.

Prettig weekeinde!
 

Posted Sat 22 Jan 11 @ 3:18 am
O ja: en de software afsluiten lukt niet met klikken op 'Quit Virtual DJ Pro'. Ik moet gewoon op het rode kruisje klikken!
 

Posted Sat 22 Jan 11 @ 3:22 am
Rene,
probeer de VMS eens aan te sluiten en aan te zetten voordat je de Mac aanzet. Zoals bij elke computer komen de gegevens van de drivers niet uit VDJ maar uit de systeembestanden van de Mac. Als het ding herkend wordt bij het opstarten loopt alles misschien wat soepeler.
VDJ kan ik afsluiten met "Quit Virtual DJ" maar dat zijn 2 stappen. Kruisje is er maar 1.... ;)
 

Posted Sat 22 Jan 11 @ 4:57 am
Maar dat is juist precies wat ik doe: ik zet de VMS4 het eerst aan en de usb-kabel zit er dan gewoon in.
 

Posted Sat 22 Jan 11 @ 4:24 pm
Jij zei:
renevandenabeelen wrote :
Ik zet altijd eerst de VMS4 aan en start vervolgens de software op.


Vandaar dat ik zei:
Martin FourS wrote :
....probeer de VMS eens aan te sluiten en aan te zetten voordat je de Mac aanzet.....


Ikke ben het nu een beetje kwijt.... ;)
 

Posted Sat 22 Jan 11 @ 6:17 pm


(Old topics and forums are automatically closed)