Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: VDJ Pro 7 bewaart settings niet

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Telkens als ik mijn VMS4 en Virtual DJ Pro 7 opstart, moet ik weer opnieuw 'kiezen' voor de Advanced SetUp en de specificaties voor mijn 4 decks invullen.
Meestal is het vervolgens zo dat ik als ik heb ge-Apply-d en ge-OK-d, toch weer terug moet naar de settings om nogmaals Apply en OK te toetsen want anders werkt het nog niet.
Verder moet ik vrijwel altijd de usb-stekker uit de VMS4 halen en weer terugsteken vóór de CUE, > en II buttons gaan branden en te bedienen zijn.

Zijn er meer mensen met deze ervaringen en zo ja, kennen die een oplossing?

Even voor alle compleetheid: ik draai op een iMac 3.2 Ghz Intel Core i3 met de nieuwste OS.

Dank!
 

Posted Thu 20 Jan 11 @ 8:02 am
Hoii, Rene,
Ik ben bij 6 blijven hangen omdat ik geen Intel-Mac heb maar een PPC. Ik weet dus niet zeker of mijn antwoord het juiste is, ik heb het nog niet meegemaakt:
Ik heb eens gegoogled op de VMS4 in combinatie met de Mac en kwam het volgende probleem tegen: >KLIK<
Heb je die firmwareupdate ook uitgevoerd? Nu is dit de enige die ik vond, dus lijkt het een individueel probleem. Misschien dat jij hem juist wel moet doen om weer beeld te krijgen. (of was het geluid....?) Wordt het ding niet herkend bij het opstarten, dan is het logisch dat de geluidsinstellingen terug gaan naar een basic setup.

Misschien eens het >>VMS4-forum<< afstruinen naar een oplossing.

Groet,
Martin.
 

Posted Thu 20 Jan 11 @ 3:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)