Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: numark mixtrack pro geluid gaat niet synchroon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo heb de nieuwe numark mixtrack pro gekocht en virtual dj 7.0 pro
deze heeft een interne geluidskaart dus ik kan op mijn controller voorbelluisteren -
maar mijn controller steekt via usb in men laptop. en via mijn audio uit op mijn controller ga ik naar mijn versterker
heb al alles gecofigureert maar krijg het niet in orde
aub help
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 3:16 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
WAT krijg je niet in orde.... ?
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 3:34 pm
hoi kevin,
begin eerst even met het registreren van je pro versie, dat geeft je wat meer forum toegang.

ik ga ervan uit dat je de juiste audio uit hebt gekozen.
dat de drivers goed zijn geinstalleerd en dat je in het windows audio setup menu de mixtrack als default aido kaart hebt staan.
zo niet dan moet dit nog gebeuren.
in vdj moet je bij config/sound setup kiezen voor
inout none
output headphones
soundcard de naam van de driver voor de mixtrack, dit kan mogelijk ook asio zijn.
klik nu op apply en ok en het zou allemaalm moeten werken
zo niet dan van ik terug op de vraag van william
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 2:47 am
alles werkt behalve dat het geluid niet syncchroon gaat van men koptelefoon -mijn controller numark mixtrak daar zit mijn koptelefoon van voor derin waar het zou moeten vanachter steekt mijn kabel om naar de versterker te gaan !maar naast die uitgang heb ik nog een uitgang vanachter zou die dan meschiien ?
 

Posted Sat 08 Jan 11 @ 7:56 am
Kevin: Lees de handleiding. (of afgekort op z'n Engels: RTFM....)
Ik kan op het WWW alleen de Engelstalige vinden. Daar staat de volgende tekst:

29. OUTPUT 1 (RCA) – This stereo RCA connection will output the Master Mix from your computer.
Please use a stereo RCA cable to connect this output to a powered speaker or amplifier system.
30. OUTPUT 2 (RCA) – This stereo RCA connection will output the Cue Channel from your computer for
monitoring purposes. Please note that the Cue Channel is also output through the HEADPHONES
output on the front panel.


Oftewel: Output 1 is de Master, dus het signaal dat naar de versterker/speakers moet. Output 2 staat gelijk aan de koptelefoon. Dus wat je daar uit hoort komen, is hetzelfde als de koptelefoon.

En voor wat betreft het niet synchroon lopen: Gebruik de zoekfunctie eens rechts boven (tik bv eens synchroon in). Het probleem is vaker gemeld en behandeld.

Succes,
Martin
 

Posted Sat 08 Jan 11 @ 10:38 am
heb vandaag zo,n usb soundcard gekocht om te proberen maar geluid gaat nog altijd niet synchroon
alles is dus goed geinstaleerd ik krijg overal geluid -maar het geluid van de hoofdtelefoon loopt dus niet samen met het geluid van de speakers _
OP MIJN NUMARK MIXTRAK PRO steekt dus inde master uitgang mijn rca kabel gaat vandaar naar mijn ingang versterker-dan open ik virtual dj
config menu
sound setup eerste none -dan 2 kies ik headphones-3- 2 soundcards
en toch loopt het geluid niet te samen
HEEEEELP
 

Posted Mon 10 Jan 11 @ 9:41 am
RJ2812LE userMember since 2011
Ik heb dus ook problemen gehad met de koptelefooningang aan de voorkant van het paneel.
Hoe ik het nu heb opgelost heb ik de koptelefoon op de normale uitgang van de pc gezet (die groene dus )
is toch over omdat het paneel via usb gaat.
meschien niet DE manier maar bij mij werkte het wel
Heb wel een laptop maar dat mag niet baten denk ik
 

Posted Mon 10 Jan 11 @ 1:37 pm
heb ook een laptop toshiba pentium r dual core cpu 4400 2.20ghz ram 4gb

 

Posted Tue 11 Jan 11 @ 1:54 am


(Old topics and forums are automatically closed)