Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: mixer op de pc problemen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo, ik heb een probleempje ik eb laatst een mixer gekocht
met microfoon ik ben naar de winkel gegaan en gevraagd hoe ik hem moet aansluiten alles werkt perfect
het is een 2 kanaals mixer ik gebruik d home versie maar heb nu ook een trial lopen van de pro voor de mixer te testen op vdj
dus ik probeer hem aan te sluiten maar dat lukt helaas niet hij pakt het geluid wel
maar dan pakt hij al het geluid op kanaal 1 kanaal 2 doet het niet
ik heb de opties aan gepast bij op external mixer
en dat wat eronder staat alle combinaties geprobeert ik weet neit of mijn geluidskaart 2 kanalen aan kan i heb zelf
de mixer = max 7001
windows7 64 bit
veel muziek
vdj home/trial
geluidskaart= 2 high definiton audio apparaat
waar die 2 voor staat weet ik ook niet ik weet ok neit of onder deze naam verschillende geluidskaarteb vallen
want ik kan nergens een serie nummer vinden dit is het enigste wat ik kan vinden
en ik weet ook niet of dat wat uitmaakt

mijn instellingen : mixer ------> pc en de geluids boxen mijn line in 1 gaat in de groene
master in de blauwe , en record naar mijn geluidsbox
ik heb line 2 niet aangesloten ik weet niet of dat het probleem is en zo ja waar moet ik die dan aansluiten?/
alvast bedankt
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 12:25 pm
Hoi,

verkeerde volgorde: Eerst informeren, dan kopen......
Zoals je >>HIER<< kunt zien, ondersteunt alleen de Pro-versie een "External Mixer" oftewel een mengtafel. Je moet je signaal over meerdere uitgangen kunnen sturen en dat lukt met je LE-versie helemaal niet en met de Home/trialversie maar 10 minuten. Upgraden naar Pro en een meer-kanaals geluidskaart is nu je enige optie.
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 1:08 pm
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 2:01 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
timofighter wrote :
hallo, ik heb een probleempje ik eb laatst een mixer gekocht
met microfoon ik ben naar de winkel gegaan en gevraagd hoe ik hem moet aansluiten alles werkt perfect
het is een 2 kanaals mixer ik gebruik d home versie maar heb nu ook een trial lopen van de pro voor de mixer te testen op vdj
dus ik probeer hem aan te sluiten maar dat lukt helaas niet hij pakt het geluid wel
maar dan pakt hij al het geluid op kanaal 1 kanaal 2 doet het niet
ik heb de opties aan gepast bij op external mixer
en dat wat eronder staat alle combinaties geprobeert ik weet neit of mijn geluidskaart 2 kanalen aan kan i heb zelf
de mixer = max 7001
windows7 64 bit
veel muziek
vdj home/trial
geluidskaart= 2 high definiton audio apparaat
waar die 2 voor staat weet ik ook niet ik weet ok neit of onder deze naam verschillende geluidskaarteb vallen
want ik kan nergens een serie nummer vinden dit is het enigste wat ik kan vinden
en ik weet ook niet of dat wat uitmaakt

mijn instellingen : mixer ------> pc en de geluids boxen mijn line in 1 gaat in de groene
master in de blauwe , en record naar mijn geluidsbox
ik heb line 2 niet aangesloten ik weet niet of dat het probleem is en zo ja waar moet ik die dan aansluiten?/
alvast bedankt


Ook wel eens van punten, komma's en hoofdletters gehoord ?
Die zorgen ervoor dat "het lezen" iets makkelijker wordt.
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 3:37 pm
Sprak de onderwijzer.................

Hey, William, we kunnen blij zijn dat hij paragrafen heeft gemaakt en niet alles op één rijtje heeft gezet!

 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 5:18 pm
timo,

ik snap niet helemaal hoe je de mixer wilt aansluiten op vdj.
als het de mixer is die ik voor ogen hebt, dan heeft deze geen midi of geluidskaart, maar is het een normale externe mixer.
als je de master uit van de mixer aansluit op je line in van je computer kan je slechts dat binnenkomende signaal opnemen.

wat voor een decks gebruik je en hoe sluit je dat aan?
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 2:40 am
De US Blaster Max7001 is een eenvoudig battlemixertje. Hij is nu aan het experimenteren met de gratis versie, dus: geen decks.
Ik zeg: Mijn antwoord ( Posted Wed 05 Jan 11 @ 8:08 pm ) klopt..... :D
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 6:05 am
ja ik ook, maar zat het nog een keer te lezen en vroeg me af wat hij nu precies wilde.
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 6:19 am
Wanneer heb je voor het laatst een schriftelijk examen gehad? Dan moet je nl weten dat je eerste ingeving bijna altijd de goede is. Ga je later aan zitten passen, is'tie op zeker fout ;)
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 7:40 am
haha dat klopt inderdaad, niet TE lang nadenken :)
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 7:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)