Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: virtual dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

kan je langer dan 10 min op de gratis virtual dj home
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 9:38 am
nee, je zal de overstap naar de pro moeten maken, als je vdj volledig wilt gebruiken
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 10:00 am
kan ik die dowlaode o moet je die kopen
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 11:55 am
oo sorry die ging verkeerd
kan je die gratis dowlaode of moet je er voor betalen
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 11:55 am
wat denk je zelf
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 12:18 pm
pepeisPRO InfinityMember since 2005
melvin7090 wrote :
kan je langer dan 10 min op de gratis virtual dj home


Ik dacht dat je VirtualDJ Home onbeperkt kon gebruiken, wel maar 10 min/sessie indien je een controller gebruikt. Misschien moet je de software gebruiken, bijgeleverd bij je controller.

 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 3:14 am
er zijn meer beperkingen, je kan de home versie inderdaad 10 minuten gebruiken met een controller, maar de beperkingen die in de oude trials zaten zitten hier ook in, zoals geen full frame video, altijd een logo in de video output en nog wat kleine dingetjes die ik nu even niet meer weet.
maar je hebt wel gelijk dat de home gewoon blijft lopen.
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 4:16 am
want na 10 min hout de virural dj niet op maar kan je niet meer met je dj console rmx werken als je net een leidje aan het maken bent en je kan niks meer dan moet je je het opnieuw kan je dat veranderen
 

Posted Fri 07 Jan 11 @ 3:20 pm
nee melvin, de free versie is meer om het te proberen, als je verder wilt werken met vdj dan zal je deze moeten kopen.
ik neem aan dat je bij de rmx een cd hebt gekregen met vdj en een serienummer, registreer dat op deze site, dan kan je een behoorlijke korting krijgen op de pro versie ( zie het buy menu).
 

Posted Fri 07 Jan 11 @ 4:41 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Gelukkig hebben de meesten onder ons AVI 9 gehaald op school.......
 

Posted Sat 08 Jan 11 @ 2:33 am
Van dik hout.................
 

Posted Sat 08 Jan 11 @ 4:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)