Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Alle HERCULES problemen hier - Page: 5

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Ook dit is een dubbele post. Niet nodig.
Voordat je nog meer vragen gaat lanceren is het misschien aan te raden dat je de handleiding eens gaat lezen. Er is zelfs een NL-talige handleiding en die kun je >HIER< vinden. Je kunt de handleiding van V6 gebruiken omdat er in de uitvoering van het programma wezenlijk niet zoveel is veranderd.
 

Posted Sat 19 Mar 11 @ 12:43 pm
Hallo iedereen.
Ik heb enkele probleempjes met mijn RMX, in het begin waren er wel meer maar aan de hand van dit forum heb ik al bijna alles opgelost.

1) een resterend probleem is dat mijn knoppen niet snel genoeg reageren, als je kort drukt gebeurt er soms niets en als je dan iets te lang duurt wordt hij 2x geregistreerd. Kan dit worden verholpen?

2) Als ik te snel aan men jogwheels draai (scratchen doe ik niet maar wel fijnregelen van de beats) worden ze geregistreerd dat ze de andere richting op draaien, wat kan ik hier eventueel aan doen?

3) Ook vind ik het vervelend dat ik telkens m'n instellingen naar asio moet zetten wanneer ik vdj opstart.

Ik draai met de laatste drivers en de bijgeleverde vdj.
laptop specs:
4gb ram
q9000 quad core 2.0 ghz

Alvast bedankt voor alle hulp ;)
 

Posted Mon 21 Mar 11 @ 8:45 am
dydayPRO InfinityMember since 2008
volumeregeling

ik heb een vraagje over de volumeregeling bij de hercules dj console RMX .
als uw liedje word geladen spingt de volumeknop automatisch naar een bepaalde stannd.
wil je echter het bijregelen moet je de volumeknop helemaal eerst open draaien en dan pas reageert hij.
is er een mogelijkheid voor deze knoppen te af te regelen ?
 

Posted Sat 26 Mar 11 @ 11:13 am
@shithousekiller (what\'s in a name......):

-1 Hier hebben meer USB-controller gebruikers last van. Zorg dat de controller aan een aparte USB-poort hangt (niet gedeeld of met een USB-hub ertussen) zodat er alleen data van de controller moet worden verwerkt. Is lastig uitzoeken, en ik kan je er ook geen handleiding voor geven. De fabrikant van je PC kan er waarschijnlijk wel uitsluitsel over geven. Een voorbeeld: Als je USB-poort bv gedeeld wordt met je harde schijf met muziek, dan wordt er constant data verstuurd vanaf de schijf. Je PC moet dan onderscheiden wat van de schijf en wat van de controller komt. Hoe minder aangesloten apparaten, hoe beter het gaat.

-2 Dat is een probleem van de controller. Dat heeft te maken met de resolutie van de jogwheels. Een dure controller stuurt bij een volledige omwenteling van je jogwheel bv 6000 x een signaal naar de computer, de jouwe doet dat met (ook weer bv) 1200 pulsen. Draai je te snel, dan ziet de PC niet meer of je voor- of achteruit draait. 2 Oplossingen: langzamer draaien (of de wavebar gebruiken om je muziek op het juiste plekje te zetten) of een betere controller aanschaffen.

-3 Windows Vista of Windows 7? Je bent, bij normaal gebruik blijkbaar geen Administrator. De configuratiebestanden mogen dan, als normaal gebruiker, niet aangepast worden.

Wil je trouwens je serialnumer effies intikken bij Modify My Profile? Krijg je tenminste ook nog een update op z\'n tijd.

@Dyday: Volumeknoppen? Bedoel je de gain of de faders? Je kunt eens proberen te spelen met de autogain in config/options:



Ik heb hem zo staan (Auto & Remember) en ik kom eigenlijk nooit meer aan de gain. Probeer een paar verschillende om te kijken wat ze doen.
 

Posted Sat 26 Mar 11 @ 11:42 am
daan.jHome userMember since 2010
Hoi allemaal,

Ik heb de Hercules mp3 e2 maar mijn rechter scratch wiel doet het niet. Als ik scratch uit heb staan doet hij scraten en als ik hem aan hem staan dan doet hij dat niet!

help alsjeblieft!

groeten,

daan
 

Posted Mon 04 Apr 11 @ 11:51 am
ik heb een probleempje ik heb laatst een nieuwe computer gekocht en wou mijn hercules mp3 controller erop installeren,
ik vond mijn installatie cd niet meer dus heb ik die maar gedownload via deze site.
dit lukte maar wanneer ik mijn serial nummer moest ingeven klopte het niet meer , het is nochtans het zelfde code want die was opgeslagen op deze site
wat moet ik nu doen om toch terug met mijn controller te kunnen werken?
 

Posted Fri 08 Apr 11 @ 8:38 am
hulp ticket aanmaken onder support.
succes
 

Posted Fri 08 Apr 11 @ 11:48 am
hallo, ik heb laatst mijn computer leeggehaald en win 7 pro geintalleerd maar nu heb ik dat de meegeleverde software voor hercules mp3 e2, vdjc edition opent zichzef niet nouja hij verchijnt op mijn taakbalk maar ik blijf gewoon mijn bureaublad zien en wat ik ook probeer ik ben nu tot de conclusie gekomen dat mijn computer nu geen een versie van vdj kan weergeven, de controller doet het nog wel heb wel geluid geen beeld echt heel erg lang al bezig geen reactie op mn ticket nu al 5 dagen lang wat kan iknog doen
please help:P
 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 1:00 pm
Punt, komma, hoofdletters..... Allemaal weg.....
Uit de brij van letters in je post maak ik op dat de installatie niet lukt. Welke versie? Als je een oudere versie hebt, kan het zijn dat die niet overweg kan met Win7. Je bent geregistreerd, dus ik zou uit het download Center (links, bijna boven aan) een verse versie ophalen en het nog eens proberen. Zorg ook dat je de laatste drivers hebt.
 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 1:24 pm
sorry hoor maar ben hele tijd al bezig met typen over dit probleem.
dus heb niet veel zin om heel erg veel te gaan nadenken ik heb alle laatste software en drivers.
ben ten einde raad heb nogmaals een ticket verstuurd. dek dat jij ook mijn probleem niet kent want anders had je m waarscheinljk herkent iniedergeval thnx
 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 1:35 pm
heb je misschien een systeem met twee monitoren of een resolutie die lager is dan 1024x600
 

Posted Tue 12 Apr 11 @ 1:50 pm
ow nee tog ik denk dat je tog gelijk hebt want daar was ik indrdaad net achter gekomen dat die gozer die win7pro heeft geinstalleerd heeft alle drivers gewist en dus ook de resol;utie van 1024x600 iki hb nu dit gedownload Intel VGA Driver v8.15.10.1825 hopen dat 1024 nu wel word ondersteund bedankt voor het wakkr schudden! ik laat het weten of het is opgelost
 

Posted Wed 13 Apr 11 @ 5:17 pm
Ho!
De door Bas gemelde resolutie is minimaal. Uiteraard kun je hem het best instellen op je monitor. Dus een monitor gemaakt voor 1024 x 768 ook zo instellen, enz.
 

Posted Thu 14 Apr 11 @ 1:04 pm
Hallo,
ik heb net een Dj control mp3 van hercules gewonnen en ik zou graag leren mixen. Dus heb ik virtual Dj geinstalleerd maar nu vraag ik mij af hoe ik er voor kan zorge dat ik via mijn koptelefoon het ene deck kan beluistere zonder dat dat te horen is op mijn boxen zeg maar..
alvast bedankt,
groetjes amateur
 

Posted Fri 15 Apr 11 @ 6:52 pm
Hoi,

er zit een zoekfunctie in dit forum. Wil je dat eerst gebruiken? Deze vraag (en antwoord) omvat ong. 30% van alle forumfragen hier. Er is dus al meerdere keren antwoord op gegeven.
 

Posted Sat 16 Apr 11 @ 8:46 am
dag, ik ben onlangs veranderd van pc naar mac en virtual dj terug geinstalleerd via internet maar nu kan ik alleen maar de naam , de uitvoerders en bpm zien op mijn play listen, ik heb zelfs alles aangevinkt rechts boven maar het komt er niet op, ook de muziekfiles zijn allen goed ingevuld,

hartelijk dank bij voorbaat.

voor een antwoord mail me eventueel op ******@skynet.be
edit moderator geen mail adressen posten aub
 

Posted Fri 22 Apr 11 @ 8:43 am
midfreeze wrote :
voor een antwoord mail me eventueel op ******@skynet.be


Echt niet..... Daar heeft een ander geen klap aan en bij dezelfde vraag moeten we dus steeds individueel antwoorden......

Heb je de schijf al opnieuw gescand? De VDJ-database moet bij een nieuwe installatie opnieuw opgebouwd worden. Dat kun je ook doen door elk nummer te draaien, maar dat schiet niet echt op.
Rechter muisknop klikken op de schijf links onder in de browser. Dan "Add to search Database" klikken. Wil je echt alles in de database hebben, doe dan ook "Scan for tags" en "scan for BPM's". Daarmee voorkom je dat VDJ bij het laden eerst het nummer gaat scannen, wat best tijd kost. De laatste 2 opties kosten sowieso een hoop tijd, maar dat is éénmalig.

PS: Dit is toch geen Hercules-probleem?
 

Posted Fri 22 Apr 11 @ 5:24 pm
lRuBeNlHome userMember since 2011
hallo

heb een paar problemen met mijn hercules dj control mp3
als ik de versie van virtual dj die er bij zit op start zegt die dat de controller opnieuw moet aansluiten en virtual dj terug moet opstarten als ik dit doe geeft de pc weer dezelfde zin .
heb de driver 2010 HDS4 geinstalleerd maar in de taak balk staat bij het logo een rood kruisje .
heb windows vista .
zou iemand mij kunnen helpen

gr ruben
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 3:25 am
Je probleem is geen VDJ-probleem maar een Hercules-ding. Eerste stap zou moeten zijn naar een oplossing te zoeken op de site van Hercules.
Controleer eerst dit eens: >KLIK<

PS: Zou je je serial nummer van VDJ willen inkloppen bij Modify My Profile? Wordt duidelijk om gevraagd bovenaan deze pagina.
 

Posted Mon 25 Apr 11 @ 6:29 am
Duurt me te lang: Post nr. 100 is van mij ;)
 

Posted Fri 29 Apr 11 @ 12:22 pm
38%