Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules MK4 met Virtual DJ 7 Krakend geluid

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Heey,

Sinds kerstavond ben ik in het bezit van de Hercules MK4 en Virtual DJ 7. Nu ben ik helemaal nieuw in 'dit wereldje' dus ik was er een beetje mee aan het spelen. Nu krijg ik het langzaam maar zeker een heel klein beetje onder de knie. Maar als ik soms al een kwartier nummers aan het 'mixen' ben op me eigen ongetwijfeld amateuristische manier, begint het geluid ongelooflijk te kraken. Dit is nooit in het begin maar na een tijdje 'spelen'.
Het ligt dus niet aan mijn geluidsinstallatie, of nummers aangezien het niet constant is maar na verloop van tijd als ik al enige loops, effects heb gedaan of als ik al eens heb gescratcht. Ik heb de Hercules MK4 met een Philips SHP2700 Hoofdtelefoon aangesloten op mijn computer.

Het komt wel vaak op het moment dat ik het nummer op Deck A wil overspelen naar een nummer van Deck B waarbij ik het nummer van Deck B effe via de hoofdtelefoon heb voorgeluisterd.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 7:30 am
welkom
even ervanuitgaande dat je een computer hebt die snel genoeg is, kan het zijn dat de latency instelling te laag staan waardoor de geluidskaart het moeilijk krijgt. verhoog de latency onder config/performance of in het control panel van je geluidskaart
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 11:21 am
welkom
even ervanuitgaande dat je een computer hebt die snel genoeg is, kan het zijn dat de latency instelling te laag staan waardoor de geluidskaart het moeilijk krijgt. verhoog de latency onder config/performance of in het control panel van je geluidskaart

Heeft geen enkel nut, ik heb hem in Virtual DJ op het allerhoogste Latency gezet maar dan nog blijft hij kraken. Hoe ik de latency bij mijn geluidskaart hoger zet weet ik niet.

Aan mijn pc kan het toch niet liggen omdat je veelal zelfs met een laptop gaat mixen en een laptop is nog minder. Wat zijn dan de specs die nodig zijn om fatsoenlijk te kunnen draaien?
 

Posted Tue 28 Dec 10 @ 9:01 am
pepeisPRO InfinityMember since 2005
 

Posted Tue 28 Dec 10 @ 10:25 am
Ja dat is dus vreemd, al deze Minimum en zelfs Recommed specs haal ik. Tenminste ervan uitgaande dat Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.00GHz,

Pentium D is toch 4 of hoger of niet?
 

Posted Tue 28 Dec 10 @ 2:28 pm
probeer eens nieuwere drivers te installeren van de hercules site
 

Posted Tue 28 Dec 10 @ 2:37 pm
Op de site van Hercules vind ik nergens drivers voor mijn DJ Console.
 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 12:31 pm
>>KLIK<<
(Is wel wat traag vandaag.....)
 

Posted Thu 30 Dec 10 @ 12:52 pm
BOERYHome userMember since 2009
Weet je de oplossing al van je probleem.
Ik heb hem gevonden denk ik.
(wel wat laat maar toch........)
Groetjes.
 

Posted Tue 19 Jul 11 @ 11:17 pm
Ik denk idd dat 7 maanden later het probleem wel is opgelost. (let op de datum boven elke post...)
 

Posted Wed 20 Jul 11 @ 2:31 am


(Old topics and forums are automatically closed)