Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Omni Control, knopjes en draaiers werken niet juist. - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Martin FourS wrote :
Cue LE? Welke versie? De oudere versies kunnen niet met W7 overweg. (Zeg dat grofweg vanaf de latere versies van V6 met W7 kan worden gewerkt.)


ik denk dat je in de war bent martin, het gaat naar mijn idee om vdj pro (cue) en traktor LE.

ik zou een help ticket gaan aanmaken want als het in traktor wel werkt, dan hoef je niet uit te gaan van een defecte controller en je hebt nu ook zo'n beetje alles geprobeerd om het goed te krijgen.
help ticket maak je onder support, dan ask a question, als je dat hebt gedaan lrijg je de mogelijkheid voor een ticket
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 1:56 pm
CUE LE, wordt al enkele jaren niet meer meegeleverd met de numark producten.
En bij de Omni Control is dit nooit geweest, al altijd is er Traktor LE meegelevert.
Wel bij de Total Control, vroeger was er CUE LE bij, nu niet meer, er wordt nu ook Traktor LE meegelvert, heb ook de total control en er zit geen CUE LE bij, dus heb vorig jaar hem dan gekocht: de PRO versie van CUE met doos, CD en serial er bij.
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 2:12 pm
s.waterreus wrote :
ik denk dat je in de war bent martin, het gaat naar mijn idee om vdj pro (cue) en traktor LE.


Yep. Heb Cue en Traktor LE bij elkaar getrokken.......
 

Posted Wed 05 Jan 11 @ 4:53 pm
Heb je raad opgevolgd, en een ticket verzonden naar VDJ, hopelijk kunnen ze mijn probleem opgelost krijgen.
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 5:22 am
ik hoop het ook voor je,

laat even weten wat de uiteindelijke oplossing is.
 

Posted Thu 06 Jan 11 @ 6:20 am
Komt in orde.
 

Posted Fri 07 Jan 11 @ 6:10 am


(Old topics and forums are automatically closed)