Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: opnemen via line-in externe geluidskaart

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

bram777Home userMember since 2007
Hello VDJ gebruikers,

ik gebruik zelf al enkele jaren virtual dj en vind het programma echt heel goed.
Ik gebruik VDJ samen met een Behringer DJX700 mengpaneel en een externe geluidskaart Trust 5.1 SC5500 (ik weet dat de kwaliteit van die kaart natuurlijk weinig voorstelt) maar het werkt! Voor de splits van de twee decks op de VDJ browser gebruik ik mono-seperated verbinding, wat overigens prima werkt.

mijn pc specificaties zijn:
Intel core duo T5800 @ 2GHz
3 Gb Ram geheugen
(indien nodig om nog meer pc specificaties te vermelden, zegt u het maar)

mijn probleem is het volgende:

wanneer ik een setje wil opnemen via de line-in van de trust5.1 geluidskaart is het resultaat bij beluisteren van de opname telkens verstoort, precies alsof het geluid overslaat, alsof het gewoon niet meekan... en als ik dan effecten steek in de mix, ja dan slaat die helemaal door, maar als ik een rustig muziekje speel dan slaat hij ook wel es door , maar veel minder...

Ik heb het ook geprobeerd met een andere recorder proggie nml, total recorder en daar is het eindresultaat hetzelfde.

conclusie zou je denken:

het ligt aan de line-in plug van de trust geluidskaart !

maar wat denken jullie dat hier nog een oorzakelijke factor zou kunnen zijn ? Omdat het ooit wel goed heeft gewerkt....

graag jullie advies,

en alvast bedankt!

mvg,
bram
 

Posted Sun 12 Dec 10 @ 9:51 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Hallo Bram,

Je geeft aan dat je al enkele jaren VDJ gebruikt; Dat doe je dan met een illegale versie óf je hebt jezelf (nog) niet geregistreerd.
De actieve leden van dit forum willen je / kunnen je helpen, maar "echte" hulp ontvang je slechts na registratie !
 

Posted Sun 12 Dec 10 @ 11:04 am
bram777Home userMember since 2007
Ik gebruik een versie die altijd op de pc van mijn broer gestaan heeft, maar nu heb ik mijn broer zijn laptop overgekocht en ik weet dus niet als hij die registration serial nog heeft... En wat betekent membership voor 9€/maand dan precies ?

mvg,

Bram
 

Posted Sun 12 Dec 10 @ 2:55 pm
bram777 wrote :
... En wat betekent membership voor 9€/maand dan precies ?......................


Ik neem aan dat je het membership van Premium bedoelt - dat is een site om muziek down te loaden en heeft verder weinig met Virtual DJ te maken.

Áls je broer een legale versie had en jij hebt nu zijn laptop met die versie, is die niet meer geldig. Ik neem aan dat je broer een nieuwe laptop heeft gekocht, met z\'n eigen originele VDJ, waar dus ook het registratie nummer bijhoort.

Zou je broer echter een gekraakte versie hebben, heb jij die dus ook en kan je van dit forum geen hulp verwachten.

Kop toch een pro-versie, Bram! Voor 250 euro heb je er voor de rest van je dj-leven plezier van en dit forum staat je met raad en daad bij.

 

Posted Sun 12 Dec 10 @ 4:09 pm
bram777Home userMember since 2007
ik zal me idd een legitieme versie van VDJ aanschaffen...
tot binnenkort
 

Posted Mon 13 Dec 10 @ 10:44 am
We wachten je op, Bram ;)
Met een Pro-versie ben je meer flexibel dan je ooit had kunnen verwachten. [commercial quote on] Gewoon doen! [commercial quote off]
 

Posted Mon 13 Dec 10 @ 11:53 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Kerstmis komt eraan....
Santa zal je misschien wel iets toestoppen.
 

Posted Tue 14 Dec 10 @ 2:32 am


(Old topics and forums are automatically closed)