Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Voorbeluisteren nummers etc.

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo iedereen!!

Ik ben net een paar dagen nieuw op virtual dj dus ik heb de virtual dj home7 maar gedownload ik zou graag willen draaien op een klein feestje:D maar ik kom er niet helemaal uit met het voorbeluisteren van nummers. Ik heb werkelijk alles geprobeerd om het voor mekaar te krijgen maar het lukt maar niet met de andere topics.

Achter op mijn computer zitten 5 uitgangen een zwarte, groene, roode, blauwe en een lichtgroene volgens mij als ik dat goed heb begrepen bij de andere toppics betekend dit dat ik een interne geluidskaart erin heb zitten klopt dit ook??
Ik heb trouwens gewoon kleine computer boxen maar daar zou het ook mee moeten lukken tog of niet??

kan iemand mij hierbij helpen??

Alvast bedankt!!
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 2:42 pm
daar gaan we weer,




speakers in groen

koptelefoon in zwart


in vdj





wel zorgen dat in windows zelf de geluidskaart staat ingesteld als 4.1 minimaal



succes
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 3:31 pm
Jajaahhh! je bent een topper hij doet het!!:D
Dit was een perfecte en duidelijke uitleg!!

THANKS
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 3:51 pm
s.waterreus wrote :
daar gaan we weer

:D
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 4:33 pm
Mij lukt het dus niet !!
Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?

Peter

 

Posted Wed 22 Dec 10 @ 7:13 am
peter1962 wrote :
Mij lukt het dus niet !!
Wat kan ik verkeerd gedaan hebben?

Peter



daar kunnen we helemaal niets mee,

wat lukt er niet, wat gebeurd er wel en wat zijn je instellingen en welke versie heb je
 

Posted Wed 22 Dec 10 @ 12:34 pm
Wat zou het overigens toch mooi zijn als er in een volgende versie/ update eens gedacht kan worden over het volgende:
voorluisteren van nummers dmv er op te dubbelklikken met de muis. (Ik werk nl tevens met BPM studio waar dit wel mogelijk is)

Hopelijk wordt deze functie eens toegevoegd. / nu moet je toch meerdere handelingen doen.
 

Posted Thu 23 Dec 10 @ 10:36 am
Hallo
Ik heb dus alles geprobeert gelijk het op forum staat

Had zelfs ook al gekeken bij " Een vraag " en daar staat dus alles zeer goed uit gelegd

Maar bij mij blijft koptelefoon en boxen door elkaar spelen

Krijg ze niet appart

Realtek HD Audio config staat op 5.1 luidsprekers

en de rest is gelijk jullie het zo uitlegde

Heb vdj free 7.0

Wi hem dus wel degelijk aankopen indien ik zeker weet dat alles werkt

want vindt het een geweldig programma voor deze prijs

Alvast bedankt voor jullie hulp

en wacht geduldig op antwoord

Gretjes

Peter

Ps Zit er nog maar 3 dagen op
 

Posted Sat 25 Dec 10 @ 6:24 pm
peter, zorg er eerst voor dat je echt op 5.1 staat. sommige drivers van realtek werken niet goed en blijven hardnekkig 2.1 geven.
kijk in windows bij control panel onder sound. selecteer dan de juiste geluidskaart en klik op configure.
hier moet het op 5.1 staan


test ook of het geluid dat dan uit je speakers komt en uit de koptelefoon werkt.

vdj gebruikt de instellingen in windows, zit het in windows niet goed, dan gaat het in vdj niet werken.

je kan als je dit hebt geinstalleerd het realtek driver pakket uninstalleren, er worden dan standaard drivers gebruikt zonder het hele realtek control panel
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 2:51 am
Hey tof

Het werkt

maar 10 min klopt dat ?

 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 5:01 am
peter1962 wrote :
Hey tof

Het werkt

maar 10 min klopt dat ?



ja dat klopt, je gebruikt immers de free versie, als je alle functies wilt blijven gebruiken, zal je over moeten stappen naar de pro versie.
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 6:17 am
Hoi Waterreus

Alvast bedankt voor je hulp
Ik dus nu overstappen op pro
en hoop dat alles blijft werken.
kan ik er ook karaoke mee afdraaien dan?
Mijn videokaart is ok daarvoor !

Groetjes
Peter

Ps Wat is het beste one-line of cd bestellen ?

Peter
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 7:48 am
hoi peter, goeie keus natuurlijk :)

karaoke gaat goed, er is een heel deel geweid aan karaoke in de handleiding, lees dat maar eens door.

online bestelling is naar mijn idee beter, het is ten eerste goedkoper en vdj komt met regelmaat met updates, je cd is binnen 2 maanden een nutteloze onderzetter.
bij de online variant, krijg je via mail enkel een serienummer, daarmee registreer je je gebruikersnaam (of een nieuwe naam). vervolgens heb je uitgebreid toegang tot het forum, kan je altijd de nieuwste versie downloaden en staat je serienummer in je profiel. je kan er dus altijd bij.
de free versie is de pro zonder limiet, dus werkt het nu, dan werkt het straks ook, wel eerst de free versie verwijderen
succes
 

Posted Sun 26 Dec 10 @ 11:13 am


(Old topics and forums are automatically closed)