Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Control MP3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

olitjeHome userMember since 2009
Jup,

Kheb een probleemtjes met mijn Dj Control MP3 :(
Gisteren heb ik opnieuw virtual dj geinstalleerd, het ging allemaal vlot.
Nu ik het opnieuw bekijk, mist het programma iets redelijk belangrijks

Die blauwe balkjes in virtual dj: Er staan daar normaal toch allemaal cijfers, getallen of codes in? Hoe is dat op te lossen?


http://yfrog.com/b8naamloosp0j


 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 6:17 pm
olitjeHome userMember since 2009
Zie link hierboven
 

Posted Mon 06 Dec 10 @ 6:18 pm
olitje wrote :
....mist het programma iets redelijk belangrijks

......allemaal cijfers, getallen of codes.....


Als je niet meer weet wat er stond, is het vast niet belangrijk.... ;)
Wat heb je precies gedaan? Wat heb je verwijderd en hoe? Of heb je Windows opnieuw geïnstalleerd en daarom dus VDJ?
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 12:02 pm
Met 'cijfers, getallen of codes' bedoel je, zoals op de foto, de BPM, gain, de pitch bend en het uur.
Ik zou eerst gewoon proberen om de skins even te veranderen(config -> skins) en kijken of dit probleem zich ook voordoet bij andere skins.
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 2:01 pm
Ik vind je poging leuk, maar het is A) geen skin-probleem B) LE-users kunnen normaal gesproken niet van skin wisselen.
Dus mijn vraag blijft staan.
 

Posted Tue 07 Dec 10 @ 2:57 pm
Ik heb ook een Hercules DJ Control mp3 gehad: andere skins instellen is geen probleem. De versie van Virtual DJ die erbij zit is een oudere versie maar erg 'gelimmiteerd' is die niet. De standaard skin voor deze versie is http://www.virtualdj.com/addons/1347/VDJ3-Theme_Default_Advanced.html en dus niet die van op de foto hierboven (Limited edition users kunnen ook plugins downloaden).
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 11:39 am
Maar heel beperkt. Nogmaals: Het is geen skinprobleem, maar waarschijnlijk met de database. Dus: Vraag blijft staan.
 

Posted Wed 08 Dec 10 @ 12:02 pm
olitjeHome userMember since 2009
Merci voor de reacties, maar tis verholpen :p

Vandaag opnieuw opgestart en oeff.. Het staat er allemaal weer op!

Toch bedankt!
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 8:06 am
Helemaal goed. Herinstallatie betekent vaker dat de database eerst opnieuw gevonden/ingelezen moet worden. Eigenlijk moet je na een installatie altijd even herstarten. Dat wordt niet altijd aangegeven/gedaan door de software omdat het toch wel werkt. Bij jou ook maar niet helemaal.

@VDJUser01: Beetje kort-door-de-bocht-reacties van mij (nu dat ik het teruglees). Gebrek aan smilies enz. maakt het platte tekst met bijbehorende emoties. Is niet zo bedoeld.

Sorry.
 

Posted Thu 09 Dec 10 @ 11:50 am


(Old topics and forums are automatically closed)