Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Ik heb weer eens een vraag

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik gebruik VDJ voor mijn radio uitzendingen die ik maak maar nu wil ik graag meerder mic aan gaan sluiten en heb wel een idee hoe ik dat kan gaan doen, maar ( daar is ie weer de maar )

Zal eerst ffies uitleggen hoe ik nu alles heb draaien

Computer is een Dell Studio XPS 8100 met een inboard geluidskaart.
Draai op win7
met een hercules mk4
en een usb microfoon

alles is zo ingesteld (met dank aan de form leden ) dus alles draai perfect.

Nu wil ik graag een extra mengpaneel gaan aansluiten waar ik dus meerder microfoons op aan kan sluiten.
Dit is trouwens geen usb mengpaneel en daar zit het hem juist ik wil

uitleg ;

Ik wil graag met me mk4 vdj aan sturen zoals gewoon maar dan het master geluid naar het mengpaneel sturen waar ik ook alle mics op aansluit dat mengpaneel heb ik aangesloten op een versterker en dan wil ik graag het singaal van de versterker terug sturen naar mijn pc en dan hoop ik dat het singaal dan word opgepakt en dus gewoon word mee genomen naar de stream van de broadcast.


Wie weet me daar iets meer over te vertellen of die wel of niet kan.

Graag hoor ik van jullie

groet Michel
 

Posted Fri 03 Dec 10 @ 3:47 pm
Michel,

Ik zie hier nu dat je met een USB-microfoon werkt. Dat had wat vragen en antwoorden gescheeld als je dat in het vorige topic had gemeld.
Ik weet dat je VDJ6 hebt aangevraagd dus wil ik eerst van je weten met welke versie je nu werkt. Anders kan ik je niet de goede setup uitleggen. Heeft je mengtafel meerdere uitgangen? (Rec. Out, Monitor, enz)
Wat je wilt kan overigens wel.
 

Posted Sun 05 Dec 10 @ 4:43 am


(Old topics and forums are automatically closed)