Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mixer kopen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Beste virtual DJ forum mensen,

Ik ben zelf een beginnende dj (maar een paar keer op een mixer gedraaid) maar ik heb zelf Virtual DJ.
Nou vroeg ik mij af of iemand een leuke HELE GOEDKOPE mixer weet die het goed doet. Ik ben niet
bereid er hoger dan €150 aan uit te geven omdat dit mijn eerste mixer moet worden. Ik dacht zelf
misschien aan de Hercules mp3 e2 maar ik weet niet of die goed is. Als jullie meer weten hoor ik
dat graag. Post soiso ff een mixer erbij want ik zit echt vast.

Groetjes DJ Droxx
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 1:26 pm
ja wat is goed,

voor 89 euro heb je een mp3e2, maar of dat nou goed is,
het is niet meer dan een soort joystick waarmee je een uitgekleede versie van virtual dj kan besturen.
hierbij moet je nog wel een 4.5 of hogere geluidskaart hebben.
het werkt en je kan er mee mixen, maar als je het leuk vind groei je er al heel snel uit.
of je nu een controller koopt voor 85 of 150 euro, daar zit weinig verschil in, vaak is het enige verschil een interne geluidskaart die dan in de controller zit. functionalteit of kwalitiet kost een stuk meer.
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 1:45 pm
Hoi,

natuurlijk. Maar.......
DJ droxx wrote :
.... maar ik heb zelf Virtual DJ.
houdt in dat je ook een registratienummer hebt. Zoals je bovenaan de pagina kunt lezen wordt er een simpel dingetje gevraagd:
"Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post."
Zou je dat bij je volgende bezoekje willen doen?

Wat wil je met de mixer doen? Moet hij de software kunnen bedienen? (Als een controller) Wil je er 2 CD-spelers mee regelen? (Moet je wel de betere/duurdere hebben wil je ermee kunnen werken onder VDJ)
Je kunt >>>HIER<<< wat ideeen opdoen van de producten die iig met VDJ werken.

Groet,
Martin.

[EDIT] Weer tegelijk. Maken we er een sport van?
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 1:47 pm
je zou het bijna denken :)
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 1:53 pm
Zie post Dashq9........
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 1:57 pm
[offtopic] HAHAHAHA

[ontopic]
 

Posted Tue 23 Nov 10 @ 2:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)