Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Liedjes hernoemen werkt niet - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo iedereen, ik heb net Virtual dj gekocht samen met de MK4. Alles werkt prima en ben er zeer tevreden mee, alleen waar ik mij erg aan erger is dat ik de liedjes niet kan hernoemen. Nochtans pakt virtual dj al mijn mappen over, maar de liedjes noemen soms anders. Dit is echt ergerlijk. Waarschijnlijk weten jullie wel raad, alvast bedankt om de moeite om te helpen.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 5:04 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Eerst jezelf registreren en dan je vragen stellen.
dat is een gouden regel, wil je antwoord krijgen op alle vragen die je nu hebt en in de toekomst zal stellen.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 6:25 am
Ok, maar moet ik daar extra voor betalen?
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 7:13 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Nee hoor.
Je hebt VDJ aangeschaft (samen met je controller) en bent dus in het bezit van de bijbehorende licentiecode.
Via "Modify my profile" (tabblad bovenaan deze pagina) kom je op je eigen pagina waar je onderaan de pagina "licenses" kunt toevoegen.
Wanneer je dat doet, wordt je profiel aangepast en sta je geregistreerd.

Handig om te weten is dat je niet alleen je VDJ software kunt registreren maar ook je controller.
Succes.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 7:17 am
Osdorp Posse wrote :
Ok, maar moet ik daar extra voor betalen?


Nee, natuurlijk niet.
Hier boven bij "Modify my profile" vul je je serial number in. Dat nummer staat op het hoesje van de CD die bij je MK4 zit.
Dat vul je in, fluitje van een cent.

Mvg
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 7:20 am
Zover ben ik al. ;-)
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 7:33 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Kijk..... meteen zie je dat je profiel is aangepast en je afbeeldingen ziet van je controller en software.

Wat je waarschijnlijk moet doen is je tags aanpassen.
VDJ "leest" tags én die kunnen afwijken van WAT je in een Windows map ziet staan.
Je kunt Tags aanpassen in VDJ door op de track te klikken met je rechtermuisknop en dan fileinfo.

Misschien gaat het sneller en makkelijker met een programma als Tag&Rename.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 7:40 am
Prachtig, dank jullie wel.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 7:52 am
Ik heb nog een vraagje, is het mogelijk om de artiesten links te zetten en de titels rechts?
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 8:01 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Effe uit mijn hoofd:
Rechtermuisknop op de balk klikken met je titels. Dan kun je aanvinken wat je wil zien en kun je volgens mij ook de volgorde aanpassen.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 8:57 am
Nee, dat had ik al geprobeerd, maar de volgorde gaat zo niet.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 9:01 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Je moet even verder kijken.
Ik heb even VDJ geopend. Onderaan die lijst met mogelijkheden die je wil zien, vind je "order".
Daar kun je wisselingen in volgorde toepassen.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 9:03 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009


Gevonden ?
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 9:09 am
Die mogelijkheid heb ik niet. ik kan alleen kiezen tussen titel, artiest, album, genre, pbm, key, lenghte bithrate, year en comment.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 10:21 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Dan heeft het te maken met het feit dat je een "limited edition" hebt.
 

Posted Sat 13 Nov 10 @ 10:41 am
Ik heb virtual 7 pro gedownload, maar hoe komt het dat er nog altijd "limited edition " user staat? En ik kan nu wel order kiezen, maar wat moet ik dan doen?
 

Posted Sun 14 Nov 10 @ 2:22 am
de pro versie die je hebt gedownload, neem aan de free version, werkt niet met je controller,
je hebt de gedownloadde versie waarschijnlijk over een eerder gebruikte versie heen geinstalleerd in dezelfde map.
 

Posted Sun 14 Nov 10 @ 3:19 am
Ik heb die wel ongeveer 130€ betaald he en die versie werkt wel bij mijne controller. Ze staan wel in dezelfde map. Moet ik dan de gratis versie verwijderen?
 

Posted Sun 14 Nov 10 @ 9:38 am
ja, eerst de oude verwijderen, en pas nog even je serienummer aan bij je profiel zodat er staat dat je pro gebruiker bent.
je kan dan ook meer dingen op dit forum.
 

Posted Sun 14 Nov 10 @ 9:49 am
Help, ik heb de oude versie verwijderd maar als ik nu virtual dj wil starten komt er invalid skin file (error line 0 in the xml) Ik heb deze versie betaald en gedownload, maar aangezien ik er geen cd van heb, hoe kan ik dat dan terug registreren en waar vind ik mijne sleutel?
 

Posted Sun 14 Nov 10 @ 9:53 am
67%