Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Mk4: Muziek hapert - Page: 2

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik heb een externe HD Powered aangesloten via USB.
Ik kan deze ook aansluiten via ESata, maar dan moet ik 'm niet anzetten en dan de laptop opstarten...... want dan loopt de laptop vast !!!
Eerst dus laptop aan, dan externe HD.

We gaan er inderdaad voor om alles aan de gang te krijgen !!!
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 10:26 am
sikko03 wrote :
weet alleen niet hoe ik mijn laptop als admin kan laten lopen.


Zoek eens naar een programmaatje met de naam TweakUI. Is van MS. Even zoeken binnen het programma, maar daarmee kun je Administrator als extra inlognaam in je inlogscherm zetten. Inloggen als admin door dus op Administrator te klikken.
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 11:25 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
net dat tweakui op laptop gezet, bij installeren alleen maar error hier error daar..
dus dat gaat ook niet lukken
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 12:19 pm
Heb je de goede versie voor jouw Windows-versie?
[EDIT:] Gok dat je Vista hebt. MS is gestopt met TweakUI na XP. Voor de Vista-versie ben je aangewezen op particuliere initiatieven.
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 12:40 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Heb W XP Sp3 (media centre edition)
maar ik wil er wel weer w7 op zetten, die zat er ook op, ik dacht ligt aan besturings systeem
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 12:58 pm
rechtermuisknop op de snelkoppeling en dan kiezen voor run as administrator
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 2:45 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
zal ook eerst even een powered hub proberen.
 

Posted Mon 20 Dec 10 @ 3:21 pm
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Goh Waterreus.... wat ben je ineens veranderd !
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 5:48 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
powered hub er tussen (voor de dj console) maar muziek vervormd (soms) heel raar, dacht een oplossing te hebben gevonden.
als ik vdj opnieuw opstart. is het even voorbij.

 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 6:12 am
wilberg wrote :
Goh Waterreus.... wat ben je ineens veranderd !


nee joh, zo zie ik er altijd uit hoor,heb nu alleen een kerstjurkje aan.Wat dacht je dan, dat ik een lelijke kale man van 35 was :)
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 7:07 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Tering, wat een lekker ding.
Een keer samen ergens een avondje "draaien" ?
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 7:42 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Hier weer een update.. we houden vol zeg maar. haha

net W7 maar weer op mijn laptop gezet. usb hub aangesloten (powered) RMX aangesloten.
A) Geen vervorming (tot nu toe) zoals ik net wel had met XP
B) alle usb poorten van spaarstand afgehaald
C) VDJ opgestart (vergeten om dat als admin te doen)
D) tot nu toe... geen haperingen ...

Zou het dan toch waar zijn en allemaal werken!!!!???? let me hope

 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 8:52 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Ik wil je niet blij maken met een dooie mus, maar dat had ik ook......
Totdat een vriend volop aan het draaien was tijdens een feest afgelopen zaterdag !

Nu ben ik weer aan het testen.
3 usb poorten: M-Audio XPonent controller, muis, NI Audio 8 DJ geluidskaart.
1 eSata aansluiting: Externe HD. Deze pas aanzetten NADAT de laptop opgestart is.
Tot nu toe loopt alles soepel.

Straks nog even extra SD kaart in cardreader pluggen voor extra virtueel gheugen (ReadyBoost).
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 9:49 am
wilberg wrote :
Tering, wat een lekker ding.
Een keer samen ergens een avondje "draaien" ?


ik zal aan je vrouw vragen wanneer je tijd hebt, maar oh wacht ik ben toch een lelijke kale man van 35
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 11:46 am
Had dat gezegd: Vorig jaar m'n haar gekortwiekt van tussen m'n schouderbladen tot coupe burgerl.. Je had best wat van me mogen hebben. (en als blondine door het leven gegaan....;) )

@Rene: de hub kan ook problemen geven i.c.m. de controller. Speel op safe en sluit er verder niets op aan.
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 12:47 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
zal er verder niks op aan sluiten, net weer een kleine hapering gehad.. pfff, wordt er zo wel een beetje moe van.
het enige wat op de laptop staat is vdj.. voor de rest niks, internet uitgezet...
als admin opgestart.

Nu maar weer zonder USB hub aangesloten.. we pielen verder en de eerste paar nummer gaan goed.
laat hem de hele avond draaien.. en we zien wel..

denk dat een nw laptop geen optie is???

in het begin had ik nl nooit last. (en toen stond er veel meer op) daarom zo raar...siinds iets meer dan een half jaar.

ga nu eerst maar ff een filmpje zien, laptop laten lopen en we zien straks wel weer...

we keep you op de hoogte

 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 2:25 pm
misschien wat vergezocht, maar wordt de cpu niet wat warm omdat de fan vol zit met stof na al het gebruik?
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 2:47 pm
sikko03PRO InfinityMember since 2008
daar dacht ik in het begin ook aan, maar het is soms al gelijk als vdj opstart.
maar ga hem voor de zekerheid wel even uitzuigen.
 

Posted Tue 21 Dec 10 @ 3:19 pm
Helaas heb ik dit probleem ook sinds ik virtual dj pro heb, weet vrjwel zeker dat het gewoon aab de software virtual dj ligt want ik gebruik ook een stuk zwaardere pogramma's zonder problemen. Of miss aan usb aansluitingen die kunnen miss niet genoeg data verzenden. Miss optie om usb 3.0 te proberen?!? Al zou virtual dj eigenlijk gewoon met een oplossing moeten komen want het pogramma is duur zat en doet ook nog eens niet war het belooft, als je echt wil draaien heb je naar mijn mening niks aan dit pogramma.
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 11:21 am
je reageert op een topic dat al meer dan een jaar oud is, misschien handiger om je probleem goed te omschrijven, samen met je pc specs in een nieuw topic
 

Posted Mon 02 Jan 12 @ 3:18 pm
98%