Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Net geinstaleerd. maar nu al zegtie dat 20 dagen verlopen zijn - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo daar,

Ik schafte me ook een MK4 aan onlangs en heb 2 dagen de trial versie kunnen gebruiken.
Ok dus ik wil een upgrade doen dat ik toch iets meer kan.
Maar heb geen visa en paypal moet gekoppeld zijn aan een bankrekening.
Dus overschrijven zou kunnen of Bancontact maar dat zullen ze daar niet kennen.
Of is er een manier om toch wat meer te kunnen zoals broadcast.
Graag wat info om een upgrade te betalen met overschrijving of Bancontact/Mister Cash.

Bedankt.

willem
 

Posted Tue 31 Jan 12 @ 3:02 pm
Is er wel, hoor. Als je op Buy klikt dan kom je, na wat vragen te hebben beantwoord op een veld waarin je kunt aangeven met een bankoverschrijving te willen betalen. Details staan >>HIER<< onderaan de pagina.
 

Posted Tue 31 Jan 12 @ 4:00 pm
ja ik heb een draaitafel van hercules maar hij wilt nog altijd ni
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 6:18 am
Hey Martin,

Ik heb dus op de "buy now" knop gedrukt en al wat je neemt van een broadcaster tot pro full
Nergens zie ik check staan Allemaal met creditcard.
Ik wil dus de broadcast upgrade via overschrijving betalen 39,33€ maar ik zie nergens iets staan van paymentcheck of zo iets.
Zelfs als mijn console aangesloten is krijg ik altijd hetzelde met creditcard maar niks met overschrijving.
Geef me anders eens een link hoe jij dit doet.

Mvg.

Wim
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 1:41 pm
als je op buy klikt, krijg je alle payment metodes in het ondererste veld te zien... 3 x credit card, paypal en electronic funds transfer ... en die laatste moet je hebben, dat is betaling per bank.
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 4:48 pm
Dan ga ik je eerst een zinloze uitgave besparen: Je console gaat niet werken met de Broadcast-editie. Die kan alleen met toetsenbord en muis bediend worden.
Er zijn maar 2 versies die met een console werken: De meegeleverde LE-versie en de Pro Full Version.

Wn voor wat betreft het niet kunnen vinden: Hieronder de (bijna) volledige pagina. Onderaan staat toch echt de Check/Cheque-mogelijkheid. Let ook op de bijbehorende uitleg aan de rechterkant van de keuze-opties:



Voor alle duidelijkheid: In >>DEZE<< tabel staat per versie omschreven wat ze wel en niet kunnen. Maar nogmaals: Wil je je console blijven gebruiken dan is alleen de upgrade naar de Pro Full zinvol. (of toch met je huidige versie blijven werken.)
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 4:50 pm
blijkbaar komen er toch meerdere betalingsomschrijvingen voor... de check optie krijg ik niet te zien
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 4:53 pm
Klopt, Hans. Wat jij omschrijft zit 1 scherm vóór het scherm wat ik heb getoond. Dat krijg je te zien als je op Buy Now klikt onderaan de versie in de Comparision-tabel of als je op Buy Now klikt in het Buy-scherm (Brrr.. lastig uitleggen... ;) )
 

Posted Wed 01 Feb 12 @ 4:57 pm
ik heb gevonden waar het fout gaat.

als je rechts boven in het scherm de valuta op euro zet, dan ben je de optie check/cheque kwijt.

voor overmaken via bank zal je dus in dollars moeten betalen, zo lijkt het nu.
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 9:17 am
Niet eens geprobeerd... :p Ik weet wel dat ik met mijn PayPal-betaling idd ook in dollars heb betaald. In dit geval zal de bank voor conversie zorgen, dus dat zal ook wel lukken.
En anders voor de veiligheid even een mailtje naar support zodat ze weten wat je van plan bent (Staat me bij dat we dat in het verleden sowieso adviseerden. Vanwege succesvolle eerdere betalingen zijn we daar vanaf gestapt)
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 11:59 am
Ik heb uiteindelijk een storting met overschrijving kunnen doen (Morgan Chase bank in brussel).
ff wachten nu en genieten.
Bedankt nogmaals voor de info.

Is dit nu jaarlijks te betalen of is dit maar eenmalig.

mvg.

willem
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 1:19 pm
De PRO versie is maae eenmalig te betalen...
Godzijdank :P
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 2:27 pm
En voor het geval dat je volgende vraag wordt: Ook de updates zijn kostenloos.... ;)
 

Posted Thu 02 Feb 12 @ 3:40 pm
Heb ik net een mijn discover dj pro! helemaal blij.
heb ik ook nog is alles erbij, sluit ik mijn boxen dus aan : doen me boxen het niet doet me koptelefoon het wel! en valt ook nog eens na een tijdje mijn hele discover dj pro uit! heeft iemand misschien een tip voor mij? ik snap namelijk helemaal niks van dat boekje
 

Posted Wed 26 Dec 12 @ 7:09 am
Welke versie heb je geïnstalleerd? De Home Free-versie ondersteunt je controller maar 10 minuten. Om met de Ion te kunnen draaien heb je de versie op de meegeleverde CD-ROM nodig.
 

Posted Wed 26 Dec 12 @ 8:40 am


(Old topics and forums are automatically closed)