Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: vdj crashed

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

na een paar liedjes te spelen crashed vdj 7 en geeft deze melding als oorzaak

Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH
Naam van de toepassing: virtualdj_pro.exe
Versie van toepassing: 7.0.0.0
Tijdstempel van toepassing: 4cb39adf
Naam van foutmodule: StackHash_af2a
Versie van foutmodule: 6.1.7600.16385
Tijdstempel van foutmodule: 4a5bdb3b
Uitzonderingscode: c0000374
Uitzonderingsmarge: 000cdcbb
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie 1: af2a
Aanvullende informatie 2: af2a58657034bd800a22b2593bc5757a
Aanvullende informatie 3: 2ba2
Aanvullende informatie 4: 2ba25d59b933d2ed27f36afe67b4bd98

weet iemand een oplossing?
 

Posted Tue 02 Nov 10 @ 12:20 pm
Zo dan....
Eens gegoogled op StackHash, en een aantal resultaten doorgelezen. Niet echt iets om blij van te worden.
Wat wel regelmatig terugkomt zijn de meldingen in combinatie met DEP (Data Execution Prevention, oftewel Preventie van gegevensuitvoering)

Een how-to heb ik van een site gehaald over hoe je VDJ buiten de DEP-protocols kunt houden. Ik zal proberen het hondsberoerde Nederlands een beetje te fatsoeneren, omdat de site met een automaat is vertaald:

1: Klik op Start en klik Configuratiescherm
2: Blader naar Systeemonderhoud en dan Systeem
3: In het linker paneel, kies Geavanceerde Systeeminstellingen uit de beschikbare links
4: U ziet nu het Systeemeigenschappen-venster, datl bestaat uit drie delen. Het bovenste deel is gelabeld Prestatie -en heeft een instellingen knop. Klik op deze knop.
5: Selecteer het Data Execution Prevention verlies.
6: Selecteer de optie die luidt Zet op DEP voor alle programma's en diensten, behalve degenen die ik selecteer.
7: Gebruik de Bladeren knop om het uitvoerbare bestand voor de toepassing die u probeerde te starten vinden (virtualdj_pro.exe ) waarmee u de ontvangen StackHash fout kreeg, en klik op Open toe te voegen aan uw lijst met uitzonderingen.
8: Klik op Toepassen of OK om uw wijzigingen toe te passen.

Het vervelende is dat ik nu ook alleen een Engelstalige Windows heb, dus ik kan de termologie van het verhaal niet controleren. Goed mogelijk dus dat een aantal dingen anders heten dan hier benoemd.

Mocht dit niets uithalen, dan is het mogelijk dat er malware meedraait die meelift op VDJ. Je zal dan dus moeten gaan zoeken met programma's als Hijack This oid om te kijken of je dit kunt verwijderen. Lukt dat niet, dan zou ik zeggen Format C: en Windows opnieuw installeren. Probeer dan iig je PC te gebruiken voor VDJ en niet teveel andere dingen.

Ik hoop dat je er verder mee komt.

Succes,
Martin.
 

Posted Tue 02 Nov 10 @ 12:50 pm


(Old topics and forums are automatically closed)