Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Zoekfunctie Numark CUE

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik gebruik als een jaar of 2 CUE, nu mijn probleem is als ik een nummer wil zoeken in de zoekfunctie,
dat hij niet alle nummers vind of zelfs niks, of momenten maar de helft van de verschilende artiesten of albums die ik intiep vind,
terwijl er meer in de muziekcollectie zit......
Weet er iemand een oplossing hiervoor?

Alvast Bedankt
 

Posted Mon 25 Oct 10 @ 4:22 pm
Hoi,

gebruik je een externe schijf? Als je situatie verandert ten opzichte van het moment dat je de database hebt opgebouwd krijg je dit soort problemen. Dus als je scant met je harde schijf op poort 1 en je sluit de schijf later aan op een andere poort, stick erbij of een andere schijf dan krijgt de schijf een andere driveletter en is je database de verbinding kwijt.
Je kunt dit voorkomen door in Windows de schijf een vaste driveletter te geven. Ook zorgen dat je dezelfde situatie aanhoudt voorkomt problemen. Tot slot moet je na het updaten van je schijf de nieuwe nummers toevoegen, anders zijn ze pas te vinden nadat je ze voor de eerste keer hebt afgespeeld. (werkt alleen als Auto Update Database in je config-scherm aanstaat)
 

Posted Tue 26 Oct 10 @ 6:05 am
Ik denk dat je gelijk hebt, dat is mijn probleem, maar hoe ga ik met de stappen te werk, of hoe moet het juist gebeuren?
 

Posted Tue 26 Oct 10 @ 11:45 am
Poeh.... In Windows via het Configuratiemenu naar Systeembeheer en dan Schijfbeheer. Ik zit alleen op XP64 (zeg maar Server2003) en dan gaat het weer heel anders en in het Engels. Ik heb al even gezocht, omdat Bas (s.waterreus) al eens ergens heeft uitgelegd hoe dat gaat, maar dat kan ik nu niet vinden. Mocht Bas eerder zijn (ik probeer nog even verder te zoeken) laat ik de eer aan hem.
 

Posted Tue 26 Oct 10 @ 3:13 pm
tja, waar stond dat ook al weer,
in ieder geval moet je zorgen dat je dus altijd dezelfde usb poort gebruikt voor een apparaat en het liefst zonder hub ertussen.
dan kan je in start/control panel/computer management/disk management --. klik op een drive dan met rechts --> change drive letter and path. vervolgens kies je een letter.

zolang je dezelfde usb poort blijft gebruiken krijg je voor dit apparaat dezelfde letter (die je net gekozen hebt) toegewezen.

in vdj selecteer je in het browser scherm bij een met nadat je er met rechts op hebt geklik voor add to search DB en voila, zoek en gij zult vinden


je moe de engelse tekst hierboven zelf maar even vertalen naar nederlands want ik heb geen flauw idee hoe de nl windows het noemt, ik gebruik net als martin ook een engelse versie.
dit voorbeeld is van windows 7, maar is vergelijkbaar met andere windows versies
succes
 

Posted Wed 27 Oct 10 @ 2:49 am
heb gevonden, alles is gelukt

Bedankt ervoor.
 

Posted Thu 28 Oct 10 @ 2:15 pm
ik werk al 2 jaar met que van numark. ik werk mat uitneembare harddisc's vanwege transport van de pc in een rack.
nou heb ik met de video op de back up schijf een willekeurige vertekening in strepen groen an de andere primaire kleuren. dit gebeurd willekeurig, wanneer hetzelfde nummer opnieuw wordt ingeladen is deze weer anders.
graag wil ik weten hoe dit te verhelpen valt
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 7:09 am
met alle respect voor je probleem ,maar wat heeft dit te maken met het topic waarin je deze vraag stelt ( zoekfunctie numark cue)
 

Posted Mon 31 Jan 11 @ 10:04 am


(Old topics and forums are automatically closed)