Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 7.0 Protection error - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,
ik had VirtualDJ LE bijgekregen bij mijn VMS4.1 vandaag online betaling gedaan voor de pro versie en bij het opstarten krijg ik de melding Error 2 Please contact us on
kan er mij iemand helpen hierbij alvast bedankt
nog even ter info ik werk met windows 7
mvg en alvast bedant
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 12:45 pm
Ik zie geen Full Pro onder je avatar. Misschien moet je idd even contact opnemen met degene die oorspronkelijk wordt vermeld achter "Please contact us on......"
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 12:54 pm
Sorry had de product code van mijn LE ingegeven, bij deze is deze aangepast :-)

 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 12:57 pm
Het rare is alles werkte normaal met VDj LE, geen problemen, maar nadat ik VDj pro wou opstarten is het foutgelopen
bij de vorige post zie ik dat het over een mac pc gaat
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 1:13 pm
je kan het beste eerst de andere versies verwijderen voordat je de pro installeert
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 1:38 pm
Ik heb alles nog eens verwijderd en terug geinstalleerd, maar direct terug de foutmelding, ik moet zelfs mijn code niet ingeven, krijg direct de foutmelding?
Het beestje bijt zenne, ik zou o zo graag eens de pro gebruiken :-)
Jan
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 1:48 pm
Kijk! Nu staat er wel Pro User onder je naam!!
Nu komen we verder. (dit ging namelijk niet als LE-user): Download de >Registry Tool<, pak die uit (zet 'm ergens waar je hem terug kunt vinden) en start Registry Tool. Zorg wel dat je de goede versie hebt (32 of 64 bits). Klik dan onderaan in het veld "Clean All". Probeer dan nogmaals je Pro-versie te installeren.

Enne: Welkom bij de club!
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 2:55 pm
Je bent nen engel, alles werkt prima, nen dikken duim voor u en nogmaals bedankt :-)
 

Posted Fri 25 Jan 13 @ 3:07 pm
met andere woorden, je had niet alles verwijderd :)
 

Posted Sat 26 Jan 13 @ 7:19 am
Daarom hebben ze die registry tool ook in het leven geroepen. Ik had het zonder dat programma een paar jaar terug ook niet echt gered... (want restanten van een "foute" versie in de registry)

@Jan: Mooi dat het is opgelost. Bedankt voor het terugmelden.
 

Posted Sat 26 Jan 13 @ 7:30 am
Ik heb virtual dj aangeschaft en krijg een protection error 12, ik heb windows XP, wie kan me helpen krijg het niet voor elkaar.

groeten,
Beau
 

Posted Mon 24 Mar 14 @ 4:07 am
Beau,

Je hebt VDJ niet geregistreerd. Daarmee wordt het voor ons niet duidelijk welke versie je hebt en kunnen we je niet helpen.
Als je VDJ hebt gereageerd, kun je de oplossingen hierboven proberen. De registry-tool kun je alleen ophalen als je geregistreerde Pro-gebruiker bent.
 

Posted Mon 24 Mar 14 @ 5:42 am


(Old topics and forums are automatically closed)