Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ 7.0 Protection error - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

brambo7PRO InfinityMember since 2010
Beste Mede Virtual-DJ gebruikers,

Heb ik na lang overwegen toch de stap gemaakt om de PRO versie van Virtual DJ voor mijn Hercules MK4 aan te schaffen, krijg ik een protection error.

Ik werk op een Macbook 13" , 2,4 GHZ Intel Core 2 Duo, met 2 GB RAM, genoeg vrije schijfruimte enz. Draai Max OSX 10.5.8.

De error die ik krijg bij het opstarten van VDJ 7.0 pro is : Protection error %i, please contact http://www.virtualdj.com/contact

Eenmaal daar heb ik mijn probleem ingevoerd. De oplossingen die geboden worden werken voor mij niet...

HELP!

Mijn dank is groot (a)
 

Posted Wed 20 Oct 10 @ 12:01 pm
brambo7PRO InfinityMember since 2010
Probleem opgelost!

Door naar user/library/preferences/ te gaan en daar het com.atomix...etc. te gaan en die te deleten. Kon ik opnieuw mijn serial invoeren en hij draait nu als een tierelier.

Ik ben een blij man!
 

Posted Wed 20 Oct 10 @ 1:51 pm
ArjannHome userMember since 2008
Hoi

ik heb ook het zelfde probleem.
alleen waar vind ik de user/library/preferences/ ? ik kan het niet vinden.
ik werk met windows exp home.

Gr Arjan
 

Posted Tue 18 Jan 11 @ 12:34 pm
Arjann wrote :
Hoi

ik heb ook het zelfde probleem.
alleen waar vind ik de user/library/preferences/ ? ik kan het niet vinden.
ik werk met windows exp home.

Gr Arjan


protection errors krijg je als er iets niet in orde is met het serie nummer, registreer je pro versie op deze site en dan kunnen we je helpen
 

Posted Tue 18 Jan 11 @ 11:04 pm
ArjannHome userMember since 2008
is dat ook met de demo zo daar krijg ik deze melding bij?
 

Posted Wed 19 Jan 11 @ 9:49 am
Dan heb je wrs eens een gekraakte versie gedraaid. Zelfs ik ken dat probleem. (Je moet alles eens uitproberen)
Zoek eens naar CCleaner. Dit schoont je registry op en haalt alle dode verwijzingen weg (Eerst je demo even verwijderen). Geen garantie dat het werkt, maar elke poging is er 1...
 

Posted Wed 19 Jan 11 @ 12:10 pm
brambo7 wrote :
.....Probleem opgelost! Door naar user/library/preferences/ te gaan.....


Da's toch alleen op een Mac? Pathname is niet gebruikelijk op een PC. Wel handig om erbij te vermelden......

 

Posted Thu 20 Jan 11 @ 4:45 pm
ArjannHome userMember since 2008
oke ga ik dat even proberen alvast bedankt.

Gr Arjan
 

Posted Fri 21 Jan 11 @ 9:41 am
Waar is die folder ik kan hem nergens vinden en heb ook een macbook
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 6:10 am
Zoek eens via Finder op de nederlandse namen, dus Gebruker / "jouw naam" / Bibliotheek / enz.
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 6:18 am
Nergens een map met bibliotheek
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 6:28 am
Deed het uit mijn hoofd.... Kijk straks nog ff als ik thuis ben.
 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 11:00 am
Gebruiker had er niet tussen gemoeten. Maar Bibliotheek is echt een standaard Mac-kreet:

 

Posted Thu 05 Jan 12 @ 1:35 pm
Heel raar die map stond er niet maar heb hem wel gevonden en hem die twee atom files verwijderd ik moest opnieuw de serial invullen gedaan maar dan zegt hij nog steed protection error
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 3:55 am
Ik heb geen maar hij ik deed het nog een keer en hij startte op ik ben echt blij echt bedankt
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 3:58 am
jorisgeurtsen wrote :
Ik heb geen maar hij ik deed het nog een keer en hij startte op ik ben echt blij echt bedankt


Is ABN geen verplicht vak meer in Nederland?
 

Posted Fri 06 Jan 12 @ 6:25 am
Hey ,

Na de vdj home(free versie) en de vdj le heb ik de stap gezet naar de pro! Ik werk met windows maar als ik de pro opstart , geeft hij nu error 14 ! Ik heb al gelezen dat dat zou komen door een niet gerigistreede versie erop te zetten ? Ik heb enkel bovenvernoemde ooit geinstalleerd!
Weet iemand wat ik kan doen om de pro, alsnog aan de praat te krijgen ?
Alvast bedankt
 

Posted Sun 12 Aug 12 @ 6:47 am
Dirk,

Je had al een topic geopend voor dit verhaal. Die gooi ik dicht.

download de Registry Tool ( http://www.virtualdj.com/addons/2170/Registry_Tool.html ) en pak hem uit. Start de tool (let op dat je de juiste versie pakt (W32 of W64) en klik onderin op Clean all. Alle oude registry-settings van VDJ zijn nu verdwenen. Probeer hem dan nog eens te installeren.
 

Posted Sun 12 Aug 12 @ 7:12 am
Ik heb vandaag virtual dj geinstalleerd en nou krijg ik heel de tijd 2 errors, protection error 23 en error 15..
Kan iemand mij hierbij helpen?

 

Posted Wed 05 Dec 12 @ 12:04 pm
dan moet je een legale versie kopen, dez errors krijg je met illegale versies
 

Posted Thu 06 Dec 12 @ 12:06 am
63%