Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules MK4

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

 

Posted Sat 02 Oct 10 @ 1:29 pm
dat ligt eraanwaar je gaat draaien :)
is het op kleine feestjes dan niet, maar sta je in de lineup voor een qdance evenement, dan zou ik hem thuis laten.
hoe dan ook als jij er lekker me kan werken, moet het niet uitmaken toch?
 

Posted Sun 03 Oct 10 @ 3:09 pm
Als ze Lachen ,laat ze dan lachen,het is wat je er mee kan en het plezier dat jij zelf er aan beleefd dat teld ,of niet soms ?
 

Posted Mon 18 Oct 10 @ 4:33 am
Beste,

Ik heb dit mengpaneel ook, en heb er ook al mee gedraaid op kleine feestjes.
Maar als je zoals mij een beginnend dj bent gaan ze je niet direct uitlachen( of het moeten echte stomerikken zijn)
Ik ben zeer tevreden over het mengpaneel maar begreep nooit hoe ik met mijn koptelefoon kon voor luisteren.
Ik heb een WESC( eigenlijk ook voor mn ipod), maar ik heb nooit gevonden hoe ik het liedje moet voorbeluisteren door mn koptelefoon.

MVG
 

Posted Wed 15 Dec 10 @ 1:48 pm
Door als je het liedje van van deck A wil voorbeluisteren, te zorgen dat dat het koptelefoontje van deck A blauw oplicht en de cue-knop die aan de voorkant zit (links van het hoofdvolume van de koptelefoon) volledig naar links te draaiien (dus het witte streepje zo links mogelijk, hoe meer je de cue-knop dan anar rechts draait, hoe meer je beide decks tegelijk gaat horen (deck B wordt steeds luider, deck A steeds zachter) en als je volledig rechts staat hoor je hetzelfde als wat het publiek hoort.
Ik heb er ook al mee gedraaid op klein feestje van de scouts, ze hebben mij daar zeker niet uitgelachen en ik ben er zeer tevreden over (over het mengpaneel), alleen is het even wennen als je lange tijd met een MKII hebt gewerkt, waarbij de cue-knop 4 verschillende standen had.
 

Posted Wed 15 Dec 10 @ 4:25 pm
... controller....
 

Posted Wed 15 Dec 10 @ 5:49 pm
Bedankt voor de info.
Op de mk4 heb je wel geen gain knop. Dat was wel spijtig.

MVG
 

Posted Thu 16 Dec 10 @ 1:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)