Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Aansluitingen

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik had een vraagje en het gaat uiteindelijk over een geluidskaart. Dus ik heb bv. 2 CDJ’s en een DJM ik sluit de CDJ’s aan op de DJM en de boxe en mijn headset ook. Maar hoe maak ik dan verbinding met mijn DJM en VDJ moet dit doormiddel van een geluidskaart? Ja toch of ben ik nu hopeloos de mist ingegaan.
M.V.G Robby
 

Posted Wed 22 Sep 10 @ 10:30 am
Hoi, Robby,

weke CDJ's heb je? Da's best belangrijk, omdat sommige CDJ's als controller/geluidskaart kunnen worden gebruikt en je dus de zaak op een heel andere manier aan moet sluiten (dit overigens met hulp van Bas. Die heeft ze, ik niet....;) )

Groet,
Martin.
 

Posted Wed 22 Sep 10 @ 12:08 pm
als ik ze haal zijn het zeker de cdj 400 en een djm400 maar heb ik dan een geluidskaart nodig ik was daarvoor aan het denken aan de may44 of de audio 4 DJ van NI en misschien konden jullie zeggen wat het grote verschil is tussen deze 2.

Alvast Bedankt.
 

Posted Wed 22 Sep 10 @ 1:55 pm
Robby,

Da's nou precies waarom ik het vroeg: De CDJ400 heeft een geluidskaart aan boord. Je prikt vanaf elke CDJ een USB-kabel in je PC, stelt VDJ zo in dat deck 1 naar de linker CDJ gaat en deck 2 naar CDJ 2, prikt beide CDJ's in je mixer en klaar ben je. Vergeet dus de externe geluidskaart, die heb je niet nodig. Google eens op CDJ400, je wordt een hoop wijzer. (geheimpje, doe ik ook....)
 

Posted Wed 22 Sep 10 @ 2:32 pm
 

Posted Thu 23 Sep 10 @ 2:54 am
Per toeval had ik dit net opgezocht voordat ik weer kwam checke op de site.
Maar toch bedankt voor de moeite.
Maar nu zou ik eigenlyk toch noch willen weten of de maya44 zo slecht is of de audio 4 DJ gewoon zo goed is dat hij 100 euro meer kost.

M.V.G Robby
 

Posted Thu 23 Sep 10 @ 10:35 am
daar kan ik je geen antwoord op geven, ik weet alleen dat je met een cdj 400 geen extra geluidskaart nodig hebt.
 

Posted Thu 23 Sep 10 @ 12:19 pm


(Old topics and forums are automatically closed)