Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Installatie VDJ loopt

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey ik heb net geprobeerd VDJ op mijn mac (bootcamp) en op mijn vaste desktop te installeren. Voor allebei heb ik windows 7 Ultimate, maar vlak voor einde van de install loopt hij vast. Hoe kan ik dit oplossen?

groeten Peter Ywe
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 4:56 am
Heb je er op gelet om voor Windows één versie (de eerste op het lijstje) en voor Mac de 2e versie down te loaden?
Ik begrijp trouwens niet goed hoe je op een Mac Windows 7 kan hebben.
Heb ik iets gemist?

Mvg
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 5:24 am
virusscanner uitzetten, in bijvoorbeeld nod32 zit een incompatibiliteit met vdj, hierdoor blijft de installatie hangen op het kopieren van vdj.exe bestand
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 6:02 am
bobhofmans wrote :
Heb je er op gelet om voor Windows één versie (de eerste op het lijstje) en voor Mac de 2e versie down te loaden?
Ik begrijp trouwens niet goed hoe je op een Mac Windows 7 kan hebben. Heb ik iets gemist?


Bob,
daarom staat de vermelding "Bootcamp" in zijn eerste post. Met Bootcamp start je een soort PC-emulator, waardoor je Windows kunt draaien op een Mac.

(ff m'n verhaal afmaken, moest er even uit....)@ Peter: Omdat je het kan zou ik het zeker proberen: in het Downloadcentre staat, zoals Bob al aangaf, ook een Mac-versie voor je klaar. Ik zou die zeker ook ophalen en installeren op de Mac (dus niet onder Windows maar gewoon onder OSX) Misschien gebruik je het niet/nooit, maar het mag ;) Weet je in ieder geval dat het werkt.
Ik heb thuis hetzelfde gedaan en als ik niets met de Mac doe, staat'ie lekker als jukebox te hobbelen.
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 6:27 am
bobhofmans wrote :
Heb je er op gelet om voor Windows één versie (de eerste op het lijstje) en voor Mac de 2e versie down te loaden?
Ik begrijp trouwens niet goed hoe je op een Mac Windows 7 kan hebben.
Heb ik iets gemist?

Mvg



Klopt, BootCamp is van Mac waardoor je een windows partitie kan maken. Bij opstarten kan je dan kiezen uit Windows of Leopard.

Virusscanner kan het niet zijn.... zit er niet op :P
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 7:05 am
Peter, kun je iets specifieker zijn dan "hij stopt"? Heb je geen voortgang meer, zit je computer vast, eindigt het verhaal in een foutmelding?
Schiet me iets anders te binnen: Mik de gedownloade installatiefile eens weg en DL het ding opnieuw. Controleer voor de zekerheid of het bestand net zo groot binnen komt als dat hij zou moeten zijn. Het kan gebeuren dat je installatiebestand beschadigd is binnengekomen.
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 7:10 am
Martin FourS wrote :
Bob, met Bootcamp start je een soort PC-emulator, waardoor je Windows kunt draaien op een Mac.


Ik ben wel een ouwe lul maar nog niet te oud om te leren.
Salamat.
(Filipijns voor "bedankt!"
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 7:31 am
Dat weten we. Daarom leggen we het je graag uit. ;)
 

Posted Mon 20 Sep 10 @ 8:16 am


(Old topics and forums are automatically closed)