Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: config

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

duimpieHome userMember since 2010
Ik ben sinds kort in het bezit van een Hercules DJ Console mk4, met bijgeleverde software van VDJ 6.0.7DJCEdition.
Bij het lezen van de handleiding zag ik dat wanneer je op "config" klikte, er verschillende tabbladen met instellingen zouden moeten verschijnen. Ik kreeg echter enkel het tabblad Advanced Options, waarbij ik kon kiezen tussen een 20-dagen-trial of een upgrade naar de PRO versie. Na het installeren van de trial kon ik alle tabbladen zien, en dus alles naar wens instellen. Nu is de trial verlopen en ik merk dat ik opnieuw enkel hetzelfde tabblad Advanced Options kan zien. Daar staat dat de trial versie al gebruikt is, dus die knop kan ik niet meer aanklikken. Ik kan enkel nog de PRO versie kiezen.
Bovendien merk ik dat er effects verdwenen zijn, ik kan er nu maar 4 meer gebruiken, terwijl ze wel nog allemaal in de map "Plugins">"SoundEffects" staan. Ik heb al geprobeerd er hier eentje te downloaden, maar ook die verschijnt nergens in het programma.

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat ik die tabbladen weer kan zien, en dus indien nodig mijn instellingen kan aanpassen, en hoe mijn effectprobleem opgelost kan worden? De PRO versie aanschaffen is uitgesloten omdat ik enkel in mijn vrije tijd voor mijn plezier met muziek bezig ben, dus daar betaal ik liever niet voor.

Vriendelijke groeten en dank bij voorbaat!
 

Posted Tue 14 Sep 10 @ 2:34 pm
Hoi,

Helaas, maar als je niet wilt (of kunt) upgraden naar Pro kun je alle opties vergeten. Zoals is aangegeven op de site is de trialversie volledig werkzaam maar slechts 20 dagen te gebruiken. Niet 2x of 3x 20dagen. Eenmaal gebruikt is de koek op na 20 dagen. (Zou mooi zijn, zo verkopen ze nooit meer een pakket....)
De console-editie die nu weer werkt is een "kadootje" bij de console. Deze laat je kennis maken met het pakket, maar niet meer dan dat. Je kunt er mee werken en dan alleen met de hoognodige functies. Tevens biedt het LE-User-lidmaatschap je erg weinig opties vwb downloads. Dus vrijwel geen skins, effecten enz.
Als je alleen als "slaapkamerDJ" speelt, heb je uiteindelijk ook niet alles nodig.

Sparen of doorklooien in dit geval.

Succes,
Martin.
 

Posted Tue 14 Sep 10 @ 3:03 pm
duimpieHome userMember since 2010
Hartelijk dank voor je snelle reactie!
Mijn vermoeden wordt hier jammer genoeg bevestigd.
Volgens mij zijn de instellingen wel hetzelfde gebleven, want (voorbe)luisteren met de koptelefoon lukt nog steeds.
 

Posted Tue 14 Sep 10 @ 4:28 pm
Dat moet sowieso lukken. Maar het is een bekend verhaal dat er instellingen gemaakt in de trial wel eens blijven hangen in de LE. In dit geval doe je er blijkbaar je voordeel mee. ;)
 

Posted Tue 14 Sep 10 @ 5:16 pm
goeiedag ,

ik heb zojuist de nieuwste console 4-MX gekocht

ik heb hem geinstalleerd , programa is vitualdj 7 le , ik kan hem niet opgraiden voor de trial vn 20dagen?
weet iemand hoe dit komt ? want hem hem pas geinstaleerd nrm moet je het een keer kunnen ? alvast bedankt
 

Posted Tue 04 Jan 11 @ 11:41 am
Je hebt wel een nieuwe console maar een oudere versie van VDJ. De 20-dagen-trial-versie is afgeschaft en de optie voor de trialversie is er nog niet uit gehaald. Je kun nu de gratis Home-versie downloaden maar die werkt maar 10 minuten per sessie met je controller. Dus lekker blijven werken met de meegeleverde versie of geld uitgeven voor de Pro.
 

Posted Tue 04 Jan 11 @ 12:48 pm


(Old topics and forums are automatically closed)