Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Aankoop nieuwste versie Virtual DJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb enkele maanden geleden de dj console aangekocht met een demoversie van virtual dj erin, maar had nu héél graag de nieuwe versie(3.0) willen kopen. Weet er iemand waar deze te koop is buiten het internet?
Er moet toch een andere weg zijn dan via het net hé?
Ik ben niet in het bezit van een visa of mastercard, want deze heb ik nooit nodig.
Heb hier eigenlijk niet veel vertrouwen in.
Kan mij aub iemand hiermee helpen?
Alvast bedankt

Johan
 

Posted Wed 15 Jun 05 @ 10:25 am
open een paypal account, stort er wat geld op en je kan op heel veel plaatsen via het internet kopen.. makkelijk, veilig en snel! (ook VirtualDJ gebruikt PayPal)
 

Posted Wed 15 Jun 05 @ 10:48 am
Ja dat dacht ik ook, maar gebruikers uit Belgie kunnen niet storten van hun Bankrekening naar hun PayPal account, dus wij zitten vast aan VISA kaart... Nu ja, voor mij gaat alles goed hoor ermee, enkel een beetje verantwoordelijk ermee omspringen... :)
 

Posted Thu 16 Jun 05 @ 12:05 am
Tja, dan moet ik een andere weg zoeken om het te kunnen kopen. Ik ga niet alleen daarvoor een visa aanvragen hoor.
Is er misschien iemand uit de omgeving Antwerpen die dit voor mij wil bestellen?
Ik kom u op voorhand betalen .
Ge moogt er 20€ op verdienen.
Groetjes, Johan
 

Posted Fri 17 Jun 05 @ 6:35 am
Ik wil em wel voor je bestellen via PayPal, neem even contact op via mail (paul AT paulgeluid.nl)
 

Posted Fri 17 Jun 05 @ 1:46 pm
Klopt het dat ge geen pakket thuis krijgt, maar een link via mail die ge kunt downloaden?
Hoe krijgt ge dan uw serienummer om te kunnen updaten?
Groetjes, Johan
 

Posted Fri 17 Jun 05 @ 9:49 pm
idd. meteen na het betalen, krijg je een link waar je de nieuwste versie kunt downloaden. Als je je trouwens registreert op dit forum met je serienummer (dat je ook via email krijgt), krijg je altijd nieuws over de laatste versie via je email opgestuurd, zodat je altijd up to date bent
 

Posted Sat 18 Jun 05 @ 12:13 am
piet50PRO InfinityMember since 2005
Heren, op 03/06/05 heb ikVirtualDJ aangekocht via internet. Ik heb een order confirmation ontvangen, maar verder heb ik niets teruggevonden in mij email. Dus tot heden heb ik het programma niet kunnen downloaden.
Al naar SWREG gemaild,...
Wie kan mij hier bij helpen?
 

Posted Fri 25 Nov 05 @ 5:05 pm
even e-service mailen, weet zo de link niet, maar staat op de 'home' pagina van het forum
 

Posted Fri 25 Nov 05 @ 8:26 pm


(Old topics and forums are automatically closed)