Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: resolutie

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hey, sorry voor deze domme vraag, maar ik heb mijn virtual dj gemaximaliseerd en nu zie ik mijn config, sluit knopje niet meer. Ik wil terug naar het vorige formaat gaan. bestaat er hier een keybinding voor ofzo?

Alvast Bedankt.
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 10:51 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Wat ik wel eens heb gedaan is de skin die je hebt gemaximaliseerd "tijdelijk" te verplaatsen uit je Virtual DJ map die in "Mijn documenten" hebt staan.... (Misschien wat omslachtig maar het werkt wel).

Wanneer je VDJ dan weer opent, zal de standaard skin weer te zien zijn (met CONFIG knop)
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 10:56 am
Hoi, William. Tijd niet gehoord...

Kun je niet scrollen? Bij mij is het zo dat als ik een verkeerde skin pak (werk nu met 1080P dus een skin van 1920 x 1280 valt net buiten m'n scherm) dan kan ik met m'n scrollwieltje de skin omhoog en omlaag schuiven.
Een andere optie (als Windows het toestaat) is tijdelijk de resolutie van je monitor te verhogen (bv van 1024 x 768 naar 1280 x 1024). Dan past je skin weer en kun je de aanpassingen weer maken.
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 12:24 pm
het is altijd aan te raden, als je beeldvullend wilt werken, om een skin te vinden die EXACT dezelfde resolutie heeft als ingesteld is in windows.
Het rekken van een skin kost vdj relatief veel cpu resources. dit is meteen te zien aan de cpu meter, die slaat dan ineens regelmatig uit. bij een skin die niet opgerekt hoeft te worden is er nagenoeg geen cpu belasting
 

Posted Fri 10 Sep 10 @ 2:44 pm
hoi,

neen scrollen lukt niet en dat verwijderen ook niet :) als ik dan probeer te openen, geeft hij me de melding dat er geen skin kan gebruikt worden.

Mijn resolutie is 1280-1024 en een grotere laat windows niet toe. Hmm zal misschien best eens kijken naar een skill op die resolutie.

Ook dat werkt niet, dus weet me niet echt raad meer :)

als jullie nog een idee hebben, laat maar komen

alvast bedankt
 

Posted Sat 11 Sep 10 @ 3:53 am
Ok ik heb het uiteindelijk gevonden :) heb volledig alles verwijderd en opnieuw geinstalleerd lol, bij vorige re-installatie had ik het folder bij mijn documenten niet verwijderd, dus denk dat het daardoor kwam dat het niet lukte.

Toch bedankt voor de hulp!
 

Posted Sat 11 Sep 10 @ 6:12 am
klopt, zoals william al aangaf in mijn documents/virtual dj/skins staan alle skins
 

Posted Sat 11 Sep 10 @ 4:45 pm


(Old topics and forums are automatically closed)