Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: djcontrol mp3

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo ,
ik wil doodgraag een feestje geven , maar ik weet nie hoe ik in hemelsnaam met vdj 6 + een dj control mp3
en pc , boxen er op aansluit ..
kan iemand mij helpen hoe ?
er zijn geen in/outputs in de hardware console . dus snap ik er niets meer van.
kunnen jullie mij helpen ?
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 2:16 pm
Wil je ook 2x antwoord? 1 keer posten is voldoende, er zijn voldoende gebruikers die antwoorden, je maakt dus niet meer kans zo.

Om te beginnen: Bovenaan deze pagina staat de volgende tekst: "Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post."
Ik weet dat het eigenlijk vet, onderstreept en in 72-punts letters moet staan om op te vallen, maar voorlopig doen we het zo.
Omdat je jezelf niet hebt geregistreerd, laat ik het aan jou over. Goed nadenken: Hoe krijg je nu (zonder console) muziek uit je PC?

Juist!

Succes,
Martin.
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 3:23 pm
man wat een vriendelekheid --'
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 3:43 pm
je koopt dan eens zon 'tof ' product , instaleert het , geeft de kode , ziet dat het vdj 3 is (k*t) wil je updaten , moet je eers een acc maken , probeer je nogeens up te daten , lukt nog niet want 'volgens vdj ' heb moet je de sn nummer invoeren , probeert dat maar dat lukt niet want die nr is al eens gebruikt by de instalatie . maar ha zo slim zijn ze hier niet , want zolang je tog geen sn nr hebt en je REDELIJK hard verplicht om oftewel ; een software te kopen , een 2de controler te kopen , of j downlaud de crack wat niet goed voor julie is want dan hebben jullie weer minder geld , wel een goede raad , maak de setup van de controler beter , en maak dat ze die sn nr ALEEN maar op deze site moeten geven want je zou bijna denken dat het axpress is gewoon voor nog meer geld in het laadje t krijgen.
het hier een voor de rechtbank slepen zal mss nog lukken . er zijn wrs al duizenden mensen die zo een berichtje krijgen, maar die hun sn nr ook kwijt zij door de setup.
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 3:51 pm
volgens mij snap je het gewoon niet helemaal. als je een controller hebt gekocht heb je er een vdj serie nr bij gekregen.
als dit serienummer al in gebruik is heb je waarschijnlijk een 2e hands controller gekocht van iemand die al geregistreerd is. je zal dan een nieuw product moeten aanschaffen, dit is niets nieuws want microsoft doet dit als sind het bestaan van internet.

ik snap niet waar je je zo druk om maakt, je wilt een heel feest geven, maar het lukt je niet eens om een paar simpele kabels aan te sluiten en 2x op next te drukken in de software.
het registreren heeft niets met vriendelijkheid te maken , maar gewoon met het naleven van de forumregels.

het instellen van vdj hoeft niet simpeler gemaakt te worden want het kan niet simpeler, omdat je niet kan autorijden hoeven auto's toch ook niet simpeler gemaakt te worden
 

Posted Thu 02 Sep 10 @ 4:40 pm
Over mijn "vriendelekheid":
Martin FourS wrote :
Wil je ook 2x antwoord? 1 keer posten is voldoende, er zijn voldoende gebruikers die antwoorden, je maakt dus niet meer kans zo.

Dit is op elk forum zo. Waarom hier niet? Dit is een algemene regel dus ik hoef hier toch geen alsjeblieft bij te zetten?
Martin FourS wrote :
Om te beginnen: Bovenaan deze pagina staat de volgende tekst: "Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post."
Ik weet dat het eigenlijk vet, onderstreept en in 72-punts letters moet staan om op te vallen, maar voorlopig doen we het zo.

Als je jezelf een beetje ingelezen had op dit forum, dan is dit antwoord niets nieuws meer. Alleen al op de eerste pagina met posts is dit in zo'n beetje elke post wel een keer gemeld.
Martin FourS wrote :
....Hoe krijg je nu (zonder console) muziek uit je PC?

Hier hoor ik je dan weer niet over. Er verandert namelijk niets aan je setup met de controller aangesloten. Gevalletje van selectief lezen?

Er zit bij je controller ook een CD-ROM. Kijk die eens door, waarschijnlijk staat er ook een handleiding op. Die hoeven wij niet te lezen om jou een antwoord te geven, dat kun je beter zelf doen.

Tot slot: De verkoper van de console had, als hij de software heeft geregistreerd, kunnen weten dat de licentie niet overdraagbaar is. Dat je dus niet verder komt met je SN betekent dat je beter kwaad op hem kunt worden ipv op ons. De producent betichten van geldklopperij is ook beslist niet terecht. Een geregistreerd gebruiker heeft de rest van z'n leven recht op gratis updates, downloads uit de downloadsectie hier bovenaan, enz. Kom daar maar eens om bij andere softwaremakers.

Evengoed succes met je aankoop.

Martin.
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 4:40 am
ja , en wat als de doos nog nooit geopent was ?
dan kan de sn nr tog nog niet gegeven zijn? logica ?
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 7:14 am
Hoe kan ik je logica volgen als je dat niet eerder meldt? Helderziend?
Er is waarschijnlijk iets mis gegaan met het uitgeven van de serienummers. Je kunt contact opnemen met de Hercules helpdesk. Stuur je als bijlage een kopie mee van de aankoopnota, dan zullen ze waarschijnlijk wel proberen je te helpen. Dit is dus GEEN VDJ-probleem, dit kun je alleen oplossen via Hercules! Is overigens niets nieuws, er is al vaker iets over gemeld.
Overigens: de Hercules productpagina vermeldt keurig dat V3 is meegeleverd. Dat staat dan ook wel ergens op de doos.
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 8:26 am
buiten dat, je atitude mag ook wel iets anders, wij zijn eindgebruikers die graag op vrijwillige basis mensen proberen te helpen,
tegen ons bot gaan doen over een probleem dat je hebt heeft geen enkele zin.

succes met het oplossen van je probleem
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 9:28 am
alpha2twins wrote :
ja , en wat als de doos nog nooit geopent was ?
dan kan de sn nr tog nog niet gegeven zijn?



Idd. Dan staat dat serial number op de rand van het hoesje van de cd die meegeleverd wordt.
Dat vul je hierboven in en je wordt met open armen en dos cervezas, por favor ontvangen.

Btw: 'toch' schrijf je met......... juist ja.....


 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 11:59 am
En de rest......
Die "dos cervezas" heb ik ook uit m'n eigen koelkast moeten pakken..... ;)
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 1:08 pm


(Old topics and forums are automatically closed)