Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: broadcasten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

rempollHome userMember since 2010
hallo,
ik wil graag een radio uitzenden en ik kan VDJ er voor gebruiken en ik heb een ip en nog wat en in een andere topic stond dit: Hallo, ik ga jullie vertellen hoe je simpel kan broadcasten met VDJ!
stap 1: zorg dat je VDJ hebt.
Stap 2: registreer je op listen2myradio.com
stap 3: klak dan liksboven in de tabel op installeren.
en dan ff alles invullen
LET OP: broadcaster wachtwoord heb je nog nodig!
LET OP: je URL mag ALLEEN kleine letters
stap 4: selecteer dan een server... maakt niet uit welke.
Stap 5: er staat dan dit boven die tabel:
username: username
radio status: on
if you have turned your radio ON please wait 3 minutes and then check if it is ON
your server ip : xx.xxx.xxx.xx <<<<vul die in als je iP bij VDJ
your server port : xxxxx <<<<< vul die in bij je port in VDJ
You can acces your radio at : username
okey nu begint het...
stap 6: start VDJ en klik op record => broadcast => config...
stap 7: klik nu op broadcast to a radio server
vul bij server het ip in dat je kreeg bij listen2myradio.com
en ook de port. Vul nu het broadcasterpassword in bij password in VDJ
de rest kun je zelf bedenken... naam etc.
klik op OK en je kan starten met broadcasten!
ga even naar jounaam.listen2myradio.com
en luister even... let op: je hebt wel een lagg van 30 sec ofzo
als er nog vragen zijn stel ze maar


maar ik snap het niet wie wil helpen??
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 12:19 pm
Hoi,

met een trial-licentie kom je na 2 weken aan einde oefening. Tenzij je dat risico wilt lopen geldt de standaard opmerking:
"Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post."

Verder denk ik dat het makkelijker antwoorden is als je ons meld WAT je niet snapt. Het verhaal uit de andere post is redelijk duidelijk, dus als je ons wilt vertellen waar je probleem in zit, kunnen we waarschijnlijk beter bijspringen.

Laar maar horen.

Groet,
Martin.

Oh, ja: De laatste opmerking in de gekopieerde tekst lijkt me duidelijk. Misschien is het handiger in de oorspronkelijke post je vraag te stellen, zodat de auteur van het verhaal zelf kan reageren.
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 12:33 pm
rempollHome userMember since 2010
Hoi,

met een trial-licentie kom je na 2 weken aan einde oefening. Tenzij je dat risico wilt lopen geldt de standaard opmerking:
"Voor de nieuwe leden: Vul je serial number van je product in bij 'Modify my profile' voor dat je iets post."

Verder denk ik dat het makkelijker antwoorden is als je ons meld WAT je niet snapt. Het verhaal uit de andere post is redelijk duidelijk, dus als je ons wilt vertellen waar je probleem in zit, kunnen we waarschijnlijk beter bijspringen.

Laar maar horen.

Groet,
Martin.

Oh, ja: De laatste opmerking in de gekopieerde tekst lijkt me duidelijk. Misschien is het handiger in de oorspronkelijke post je vraag te stellen, zodat de auteur van het verhaal zelf kan reageren.

hallo,
ik heb geen trial ik kan ook na zovel dagen maar deze post was zelf van 2009 namelijk en ik denk niet dat hun nog actief zijn namelijk xD
maar mij is Stap 5: er staat dan dit boven die tabel:
username: username
radio status: on
if you have turned your radio ON please wait 3 minutes and then check if it is ON
your server ip : xx.xxx.xxx.xx <<<<vul die in als je iP bij VDJ
your server port : xxxxx <<<<< vul die in bij je port in VDJ
You can acces your radio at : username.
namelijk en ik denk dat ik er later wel uit kom anders wwer een nieuwe topic of hier op want ik heb op listen2myradio.com al wel aangemeld.
en ik vind het tof dat iemand helpt!
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 1:37 pm
OK.
Ten eerste: je hoeft niet de tekst van de voorgaande post te kopiƫren om te reageren. Dat maakt het niet beter leesbaar. Wil je antwoorden, klik dan op de afbeelding van het velletje papier met het potloodje hieronder.
Als je geen trial gebruikt, dan graag eerst je licentiecode invoeren bij "Modify My Profile" bovenaan deze pagina. We gaan anders denken dat je met een gekraakte versie bezig bent, en degenen die dus wel betaald hebben om van alle nuttige zaken in VDJ gebruik te kunnen maken, zijn ineens minder behulpzaam.....
Daarnaast is de kans groot, dat een evt. gekraakte versie niet alles goed werkend heeft. Het vervelende daaraan is dat alle aangedragen oplossingen die wel werken in een goed gelicenseerde versie niet altijd werken in een gekraakte. Mocht dat dus het geval zijn, dan kan ik je alleen maar aanraden de flappentap aan te spreken en VDJ aan te schaffen. Uit ervaring (en ik spreek waarschijnlijk uit naam van duizenden gelukkige gebruikers) kun je daar geen spijt van krijgen.

Tot slot: Niet lullig bedoeld maar uit je taalgebruik maak ik op dat je vrij jong (en daarmee misschien onwetend) bent. Wil je jouw kunsten verspreiden op het WWW, denk er dan aan dat er rechtenorganisaties zijn die daar geld voor willen hebben. Omdat het vrijwel onmogelijk is je IP-adres te verbergen, zul je vroeg of laat een boze brief ontvangen van iemand die vind dat je moet betalen voor het gebruik van hun muziek. Ik kan je melden, dat je niet gelukkig wordt van dat bedrag. Wil je dus de WWW-radio op, zorg dan dat je de bijbehorende rechten hebt betaald. Overigens is dat ook weer geen bedrag dat je van je zakgeld kunt dokken......

Blijft lastig, dat gehobby met muziek....
 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 5:08 pm
aan zo'n topics hebben we niets. Deze gaat dicht...

 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 5:43 pm


(Old topics and forums are automatically closed)