Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Grooveshark Topic

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

sikko03PRO InfinityMember since 2008
Misschien handig om een topic te maken voor Grooveshark.

Hier kun je tips, mededelingen kwijt over grooveshark (met zijn allen staan wij sterk).
 

Posted Tue 24 Aug 10 @ 8:53 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Even over Grooveshark,

Ik probeer het een maandje om te zien of het wat is (ab. is maar 1 maand en dan zelf weer 1 maand verlengen)

Het downloaden gaat redelijk, maar helaas kun je niet zien wat de bitrate (kwaliteit) van een nummer is.
Het nummer wat ik nu heb gedownload (katy perry vs Van Halen - California Jump) beschikt over een filmpje (geplakte foto's)
dus je hebt gelijk evt een simple clipje erbij.

Je kunt je ab. van grooveshark niet betalen met paypal maar wel met visa.
Nu heeft visa een zusje gekregen nl V3 betalen. Heel gemakkelijk als je geen creditcard hebt.
Je koopt een voucher met Ideal en je kunt gelijk aan de slag
https://www.3vcash.nl/ voor meer info en aanmaken account.
helaas wel 1 euro fee. (maar ja, is niet anders)

Wat ik zeg, ik probeer het een maandje... en dan kijk ik verder.

Je kunt ook video's streamen via Grooveshark, ben er alleen achtergekomen dat de clips (en veel muziek) gewoon van Youtube komen.
maar nu op een legale manier (hoop ik).



grzz
 

Posted Tue 24 Aug 10 @ 9:12 am
Ik gebruik geen Grooveshark. Als ik een verzoek krijg dat ik niet heb zeg ik gewoon "komt eraan!" :P
 

Posted Wed 25 Aug 10 @ 5:41 am
Ben ik helemaal mee eens!
Je hebt het al druk genoeg; moet je nu ook nog online gaan om nummers te zoeken die je nog nooit gedraaid hebt en waarvan je dus niets weet?
Bij mij beginnen ze nu ook al vaker met "zoek dan ff op you.tube".
Wie is er eigenlijk de baas achter de draaitafels?
 

Posted Wed 25 Aug 10 @ 8:48 am
bobhofmans wrote :
Wie is er eigenlijk de baas achter de draaitafels?

De klant? ;)
Zoals Bob aangaf zul je de nummers eerst moeten beluisteren voordat je hem de zaal inslingert. Van de muziek die ik nu heb ken ik de kwaliteit. Daar hoef ik me niet druk meer om te maken. Youtube is al helemaal geen kwaliteit om mee te werken. Leuk voor thuis, meer niet.
Buiten dat: Ik wil geen online verbinding als ik sta te werken. WiFi uit, virusscanner uit, alles beschikbaar voor een probleemloze klus. En wat ik niet heb, heb ik niet. Punt.
 

Posted Wed 25 Aug 10 @ 9:19 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Jullie hebben helemaal gelijk, wat je niet hebt, heb je niet.

ik wilde grooveshark alleen even testen hoe het werkt. en als ik sta te draaien ga ik echt niet opzoeken (streamen). Dit doe ik thuis wel.

Waar ik wel achter ben gekomen is, dat het allemaal youtube troep is. Was dan ook de 1e en gelijk de laatste maand.

Kwaliteit weet je niet van te voren en je moet dus verschillende versies binnenhalen om te zien (horen) hoe de kwaliteit is.

Wat wel weer handig is, je kunt ook gewoon zoeken op clips. Zoals bijv. die nw van wolter kroes heb ik binnengehaald en redelijke kwaliteit. Wel handig als je veel met clips gaat doen.

Maar zoals ik al zei, muziek valt vies tegen, komt merendeel rechtstreeks van Youtube.



 

Posted Thu 26 Aug 10 @ 7:21 am
sikko03 wrote :


Maar zoals ik al zei, muziek valt vies tegen, komt merendeel rechtstreeks van Youtube.




ik dacht nu net dat ze dat wilde voorkomen met de overstap naar grooveshark, dat het NIET meer van you tube afkwam.

 

Posted Sun 29 Aug 10 @ 6:59 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Dus wel van Youtube.

Als ik mijn account gegevens op de grooveshark site invul, bestaat mijn account niet.
Alleen via inloggen via vdj.

Heel appart.

Misschien een memo richting vdj waard, dat het youtube spul is?
 

Posted Sun 29 Aug 10 @ 4:03 pm
Da's lekker.... Betaal je nu dus voor gratis content?
 

Posted Mon 30 Aug 10 @ 5:58 am
Martin FourS wrote :
Da's lekker.... Betaal je nu dus voor gratis content?


precies, ik weet zeker dat ik ergens op deze site heb gelezen dat de overstap naar grooveshark er voor zou zorgen dat er geen slechte kwaliteit meer zou komen en dat dingen via you tube in strijd waren met die buma stemra onzin en dat wilde vdj niet meer.



sikko ,weet je zeker dat het nog van you tube afkomt en zo ja hoe weet je dat zo zeker?
 

Posted Mon 30 Aug 10 @ 7:47 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
ik weet het zeker omdat ik clips heb gestreamd..
zelfde clip staat op youtube (zelfde omschrijving met rare tekens)

ook had ik het nummer alleen door jou binnengehaald, maar bleek een demo te zijn met zeer langzame stem.. laat deze nou juist op youtube staan.!!!

Daarom weet ik het 100% zeker
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 7:10 am
ok, ik geloof je zeker, blijft apart, ik zal hier eens een vraag over stellen op een ander forum in deze site.
 

Posted Fri 03 Sep 10 @ 9:29 am
De videoclips zijn inderdaad van youtube. grooveshark maakt nog geen gebruik van clips, enkel muziek.
Maar ik heb bij de sabam hier in belgie eens gehoord of het legaal is om met de clips van youtube te draaien en dit is legaal. Natuurlijk de kwaliteit laat zich soms te wensen over.

groeten
swento
 

Posted Tue 07 Sep 10 @ 12:57 pm


(Old topics and forums are automatically closed)