Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [UPDATE] VirtualDJ 6.1.2 - Page: 2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Update:
(en ik weet dat jullie gaan lachen, Bas & Martin)

* met InternalMixer is de keiharde zoemer weg
* daarvoor is in de plaats gekomen: een beschaafd zoemertje dat nu al 2 avonden achter elkaar om precies 00.00 uur door de luidsprekers schalt.

rarara
voodoo voodoo
 

Posted Tue 05 Oct 10 @ 8:11 am
ik denk dat jij ergens een apparaat hebt staan in die bar met een tijdschakelaar. en die heeft zich onlangs gereset :)

maar even serieus, ik kan me bijna niet voorstellen dat het iets is dat uit vdj zelf komt. kijk eens in windows scheduler. staat er niet iets van een programma in dat eens in de zoveel tijd wordt uitgevoerd.

je kan dit vinden, en jij hebt ook een engelse windows dus dat komt goed uit, onder control panel/administrative tools/task scheduler
 

Posted Tue 05 Oct 10 @ 8:38 am
+1.
Vrijwel onmogelijk dat dit met VDJ te maken heeft. Daar zit geen enkele klokfunctie in die gerelateerd is aan de werkelijke tijd. Ik bedoel: Je kunt in VDJ nergens zeggen dat het op een vooraf ingestelde tijd iets moet doen. Dat het samen valt met de update naar V6.1.2 is in mijn ogen echt dom toeval.
Hangen die PC's allebei continue aan eht (hier heb ik heel de dag al last van.....) het internet of heb je ze er alleen aan gehangen om VDJ te updaten (en daarmee Windows.....)? Heb je iets op beide PC's geïnstalleerd rond die tijd? Is je virusscanner over tijd en mekkert die om een update o.i.d.?
Ik heb / ken iig geen software die de door jou omschreven toon produceert.

En ja: Ik heb gelachen, maar dat heb je niet gezien of gehoord.
 

Posted Tue 05 Oct 10 @ 11:25 am
Martin FourS wrote :
+1.
Vrijwel onmogelijk dat dit met VDJ te maken heeft. ....................En ja: Ik heb gelachen, maar dat heb je niet gezien of gehoord
.


Lach jij maar. Jullie hebben gelijk - ik denk ook dat het in de laptop zit. Spiksplinternieuw (mei 2010). Vanavond deed-ie het weer -komt goed uit voor als ik "Happy Birthday" moet draaien. @ Bas, bedankt voor de tip. Heb het nog niet kunnen checken daar vanavond de halve kust besloot zich bij Bob vol te laten lopen en karaoke te brullen. Het stikt van de herfstvakantiegangers in 't dorp.
 

Posted Tue 05 Oct 10 @ 8:01 pm


(Old topics and forums are automatically closed)