Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: [UPDATE] VirtualDJ 6.1.2 - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

Hallo iedereen

In afwachting van een nieuwe versie van virtualdj die eraan komt, is er nog een kleine update. Er was een kleine bug gevonden in 6.1.1 met de Pioneer CDJ-2000. Dit is nu allemaal in orde. En er zijn nog een paar controllers toegevoegd.

VirtualDJ 6.1.2 is te downloaden in het Download center en de veranderingen vind je HIER

mvg

Solarius
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 3:55 pm
ze zijn wel bezig de laatste tijd
 

Posted Sat 14 Aug 10 @ 3:39 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
heb hem gisteren getest op een feestje alles werkt perfect.
buiten nog altijd als je met de dn-hs5500 in vinyl mode draait dat hij vals speelt.
In cd mode geen probleem

en ja ik heb mijn virtual dj geconfigureerd zo als het bij virtual dj staat beschreven.



groetjes
Dimi
 

Posted Sun 15 Aug 10 @ 5:24 am
dapper dat je een nieuwe versie test op een feestje
 

Posted Sun 15 Aug 10 @ 9:05 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
Draai nu al 3 jaar met virtual dj heb daar vertrouwen en ervaring in zenne.
Heb altijd nog voor mij de best werkende virtual dj (6.05) op mijn laptop staan in nood van.
Maar graag evolueer ik met jullie mee en probeer ik altijd de nieuwste uit ook al werk die niet het best.
enz.



groetjes
dimi
 

Posted Mon 16 Aug 10 @ 10:46 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Er komt dus een nieuwe versie ?
Wordt dat dan 7 ?
 

Posted Tue 17 Aug 10 @ 8:57 am
Sneak Preview......
Linkje naar het General Forum. Er zijn collegae op de DJ Expo geweest waar de Beta al draait. Compleet met foto's. Is iets om naar uit te kijken ;)
 

Posted Thu 19 Aug 10 @ 7:34 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Wauw...

Net even gekeken op het general forum.. ziet er goed uit...
nu nog een geluidskaart met genoeg kanalen..

Datum zal nog wel niet bekend zijn, maar ik ga ervoor.
 

Posted Fri 20 Aug 10 @ 3:32 am
Ik ben ook ff wezen kijken.
En ben erg onder de indruk van volgende dj-'werkbank'



Niet te geloven!
 

Posted Fri 20 Aug 10 @ 8:37 pm
 

Posted Sat 21 Aug 10 @ 6:08 pm
voor de bovenstaande opstelling heb je helemaal geen geluidskaart nodig, die zitten in deze nieuwe generatie cdj's ingebouwd
 

Posted Sun 22 Aug 10 @ 5:18 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
idd nw cd spelers hebben ingebouwde geluidskaarten.

dan maar genoeg hubjes kopen....!!!!

 

Posted Sun 22 Aug 10 @ 6:13 am
DjgreetPRO InfinityMember since 2005
4 vind ik al mooi genoeg zenne.
 

Posted Sun 22 Aug 10 @ 7:15 am
sikko03PRO InfinityMember since 2008
Even over Grooveshark,

Ik probeer het een maandje om te zien of het wat is (ab. is maar 1 maand en dan zelf weer 1 maand verlengen)

Het downloaden gaat redelijk, maar helaas kun je niet zien wat de bitrate (kwaliteit) van een nummer is.
Het nummer wat ik nu heb gedownload (katy perry vs Van Halen - California Jump) beschikt over een filmpje (geplakte foto's)
dus je hebt gelijk evt een simple clipje erbij.

Je kunt je ab. van grooveshark niet betalen met paypal maar wel met visa.
Nu heeft visa een zusje gekregen nl V3 betalen. Heel gemakkelijk als je geen creditcard hebt.
Je koopt een voucher met Ideal en je kunt gelijk aan de slag
https://www.3vcash.nl/ voor meer info en aanmaken account.
helaas wel 1 euro fee. (maar ja, is niet anders)

Wat ik zeg, ik probeer het een maandje... en dan kijk ik verder.

grzz
 

Posted Sun 22 Aug 10 @ 7:26 am
edmulder wrote :
Om op die geluidskaart even terug te komen:

http://www.esi-audio.com/products/gigaporthd/

volgens mij wat je nodig hebt bij de bovenstaande opstelling.



Kan overigens met veel geluidskaarten, zoals de Audio 8 DJ, bijvoorbeeld. Als Rane de drivers vrijgeeft zal je bijvoorbeeld ook de SL3 kunnen gebruiken.
 

Posted Sun 22 Aug 10 @ 2:21 pm
Sinds ik met 6.1.2 draai klinkt er ieder avond wel een keiharde ZOEMER door een nummer heen. Het is nooit hetzelfde nummer, ot hetzelfde genre, nooit op dezelfde tijd, er is geen lijn op te trekken. Op een "lange" avond zoemt-ie vaak 2 keer.
Ik vraag me af of iemand anders er ook last van heeft gehad.
Ik heb dit overigens opgelost door met de skin "VirtualDJ InternalMixer" te gaan draaien. Deze ziet er misschien niet zo mooi strak uit als de 6 versie, maar hij "zoemt" niet meer en deze versie heeft voor mij nog een paar voordeeltjes op het "mix-gebied".
Anyway, all's well that ends well.
 

Posted Tue 28 Sep 10 @ 5:58 pm
Welkom bij Tandarts Bob, met de grootste en gezelligste wachtkamer van Spanje!!
Angst voor de tandarts? Geen nood, vanwege onze uitgebreide pre-anesthesie merkt u niet eens dat u in de stoel belandt.....
èèèèèèè!!! Volgende patient!

Back on topic: Het probleem is me nieuw en ik heb het zelf iig nog niet meegemaakt. Is er een mogelijkheid voor je om uit te sluiten dat het probleem ergens anders door (externe factor, i.e.: koelkast, airco, enz) wordt veroorzaakt? Is er geen andere software die zich er (luidkeels) mee bemoeit? Kun je aan de VU-meters in je skin zien dat het geluid uit VDJ komt? Of aan je mixer (indien aanwezig) dat het je PC is die dit doet?
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 9:18 am
Hey Martin, ik wist wel dat jullie grapjes zouden gaan maken, maar ik moet zeggen, deze is nog redelijk netjes!

Het is (bijna) zeker weten 6.1.2. We hadden er ook last van toen we van de zomer nog 2 zaken open hadden, beiden met VDJ 6.1.2, beide laptops op plaatsen waar ze al since the beginning of time staan, niets bijgekomen, niets weggehaald. We hebben de nieuwe digitale Beringer mixers in alle twee de installaties, die staan er sinds seizoen 2009 zonder problemen. De OS's zijn verschillend, één met 7, de andere met Vista.
We kijken niet voortdurend op de VU-meters aangezien we, zoals je weet, ook achter de bar helpen. Het zou dus toeval zijn als-ie net zoemt terwijl ik op m'n scherm kijk. En als ik kijk, ben ik met de playlist bezig. De zoem is te kort om te kunnen reageren, zo van "hée, waaraan ligt dat nou?".
Het is gewoon een keiharde zoemer om de kinderen van het schoolplein te halen.
Alleen heb ik geen schoolplein maar een dansvloer.
Dit verhaal is eigenlijk bedoeld om in de groep te gooien voor het geval dat nog iemand er last van heeft.
Dan weet die dat-ie niet alleen is op deze wereld.
Blijf nu met InternalMixer draaien tot de volgende versie verschijnt.
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 12:39 pm
bobhofmans wrote :
.....deze is nog redelijk netjes!....


Ben toch niet altijd een olifant in een porsellijnwinkel.....;)
Je gaf niet aan dat het van (te) korte duur was, dus vandaar het vragenvuur. 't Is natuurlijk toch prettig als we een oorzaak kunnen vinden.
Maar bedoel je nu met je laatste opmerking dat het weg is als je met de interne mixer werkt?
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 5:17 pm
Ja, Martin, het blijft vreemd. Stel je voor, gezellige stemming, volle dansvloer, tafeltjes en bar goed bezet, iedereen heeft het naar z'n zin met David, Taio & Company, en plotseling,
"aeeeeeeeeeeeeeeh" door de speakers.
Dit gebeurde niet bij vorige versies, en nu met InternalMixer is er ook niets aan de hand.
 

Posted Wed 29 Sep 10 @ 9:38 pm
83%