Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: BCD3000 op Windows 7 64bit

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

7897Home userMember since 2005
Beste forumleden,

Ik heb gisteren de Toshiba L650-170 beginnen gekregen. Echt een toplaptop, alleen kwam ik tot de conclusie dat mn BCD3000 niet meer vlekkeloos werkt.. Na een speurtoch op internet kwam ik bij de beta driver (1.3.3) van behringer voor de 64bit windows 7. Maar na een paar minuten prima draaien loopt het geluid vast.. Ik weet niet of andere mensen ook ervaring hebben met een BCD3000 op een 64bit versie van windows 7? Ligt het echt aan de driver, of ligt het aan een instelling in vdj? Misschien moet ik wel wat andere instellingen op mn laptop toepassen dan op mn desktop pc..

In afwachting van jullie ervaringen,

Martijn
 

Posted Thu 12 Aug 10 @ 11:52 am
als je een bcd 3000 gebruikt zal je de pro veraie moeten hebben, vul eerst even je profiel aan want met de le versie ben je gebonden aan je hercules controller.

download asio4all in plaats van de behringer drivers en probeer die eens, laat even weten of het dan beter werkt. (wel eerst bcd 3000 drivers verwijderen)

http://www.asio4all.com/
 

Posted Sat 14 Aug 10 @ 3:48 am
toch wil ik hier even op terug komen ik heb dus het zelfde probleem en ik draai wel met een pro versie en hij stopt er bij mij dus ook mee ik heb de bcd3000 net een uurtje aangesloten ik vind hem iets mooier dan de mk4 waar ik nu mee draai graag zou ik er een oplossing voor hebben wie weet er iets op.

Groet Michel
 

Posted Wed 01 Dec 10 @ 3:50 pm
de pro versie opmerking sloeg meer op zijn registratie,

als je op 64 bit ook problemen hebt zou het mogelijk kunnen zijn dat de drivers niet goed zijn.
probeer het eens op een 32 bit systeem
 

Posted Fri 03 Dec 10 @ 8:26 am
Hallo,

Is hier al een oplossing voor ?

Specs :

Win7 Premium 64bit 4 gig werkend geheugen met AMD II DUAL Core M300 2.00Ghz
VDJ 7 pro laatste versie
BCD 3000 Behringer met BCD3000_1.3.4 geinstalleerd

Laatste ASIO4ALL_2_10

Na enige tijd gaat VDJ in korte loop en moet alles opnieuw opgestart worden gggrrr afgang als je bezig bent...
64 bit is nice maar niet echt compatible.

Bedankt op voorhand.

Greets Pascal
 

Posted Sat 29 Sep 12 @ 1:22 pm
Ik ben bang dat je Behringer hiermee moet lastig vallen. Het punt is dat niet VDJ maar Behringer de correcte drivers moet aanleveren. Omdat de BCD3000 een uitgefaseerde controller is ben ik bang dat dit niet meer gebeurt.
Misschien eens nadenken over een nieuwe controller?
 

Posted Sat 29 Sep 12 @ 1:29 pm


(Old topics and forums are automatically closed)