Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Synchronisatie met VDJ

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Aaron93Home userMember since 2010
Beste,

ik heb mij twee AmericanAudio Radius 3000 tabletopspelers aangeschaft. Ik zou graag willen weten of de mogelijkheid bestaat om deze twee te kunnen synchroniseren met VDJ, maw dat ik bv mijn liedjes kan inladen via VDJ. Nu is mijn vraag of ik ze eerst moet inputten in mijn mixer of ik ze elk apart rechtstreeks op mijn laptop moet installeren. . En welke geluidskaart of andere tool hb ik hiervoor nodig?

Alvast bedankt!

Grtz
 

Posted Fri 30 Jul 10 @ 7:50 am
de aar3000 is een midi apparaat en kan dus werken met vdj. het apparaat wordt standaard ondersteund ,

voor de installatie kan je mijn link volgen in het onderstaande topic, hier worden cdj 400's op een djm 700 gezet, maar het princiepe is bij jouw spelers hetzelfde.

http://www.virtualdj.com/forums/128765/Dutch_Forum/CDJ_400_aansluiten_op_DJM_700_in_combinatie_met_VDJ.html

je kan deze link alleen lezen als je een vdj serie nummer hebt aangeschaft en ingevoerd bij je profiel, maar als je de aa3000 wilt gebruiken zal je ongetwijfelt een pro versie gaan aanschaffen.

maar kortweg staat er in dat je de usb poort moet aansluiten op je pc en de rca kabels moet ansluiten op je externe mengpaneel


succes
 

Posted Fri 30 Jul 10 @ 8:09 am


(Old topics and forums are automatically closed)