Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Hercules dj mk4

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hallo,

Ik heb me deze week de Mk4 aangeschaft en zit nu met een probleem. Ik kan mijn liedjes niet voorluisteren. Ik heb een 5.1 geluidskaart maar ook in de mixer zit al een geluidskaart. Kan iemand me zeggen welke instellingen ik moet hebben?

Met vriendelijke groet,

Norman
 

Posted Wed 28 Jul 10 @ 5:25 am
Even voor alle duidelijkheid: je hebt dus wel geluid, zowel in windows als in VDJ, maar je kan niet voorbeluisteren?
Kijk eens na bij 'sound setup' of zoiets in het config-menu van VDJ dat je bij output 'headphone' hebt geselecteerd.?
Zoja, dan selecteer je in het drop-menu daaronder ASIO (stel eerst in je controlepaneel van je console ASIO in, als dit niet automatisch gebeurt bij opstarten van VDJ) en dan kan je nog kiezen welke uitgangen als master en welke voor headphone fungeren. Zorg dat je heirbij uitgang 1&2 als master hebt en 3&4 voor je headphone.

Voor de rest kan ik je niet veel emer tips geven, zelf werk ik nog momenteel met een MJII, maar normaal gezien heb ik tegen eind september ook zelf een MK4.
 

Posted Wed 28 Jul 10 @ 5:36 am
ik ga er ook even voor het gemak anuit dat de mkIII dezelfde drivers gebruikt als de mkIV,
in dat geval doen wat hierboven staat, maar er dan ook voor zorgen dat je de speakers en de koptelefoon in de mkIV stopt en niet achterin je pc laat zitten.
 

Posted Fri 30 Jul 10 @ 5:37 am


(Old topics and forums are automatically closed)