Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Video effecten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hoi ik heb net virtual DJ gekocht maar ik weet niet hoe ik er filmpjes of effecten achter moet zetten.
Hoe moet dat???
En waar kan ik dat anders vinden?

Alvast bedankt.
 

Posted Mon 19 Jul 10 @ 8:42 am
Is makkelijk antwoorden (copy / paste uit de vorige post);

Hoi,

als je het hebt aangeschafd, heb je ook een licentiecode (Serial Number) gekregen. Zou je dat eerst in willen vullen bij Modify My Profile hier bovenaan de pagina? Weten we ook meteen met welke versie je werkt. Is wat makkelijker antwoorden.
 

Posted Mon 19 Jul 10 @ 8:44 am
Jah dat doet hij dus niet!!
is er nog een nadere mogelijkheid

P.S. Ik heb Atomix Virtual DJ Professional 5.0
 

Posted Mon 19 Jul 10 @ 8:47 am
Nee.
Je krijgt, na het intikken van je licentiecode en het klikken op Register een melding rechts van dat schermpje. Wat komt daar te staan?
 

Posted Mon 19 Jul 10 @ 11:32 am
Dan komt er te staan:
this serial code is invallid.

 

Posted Thu 22 Jul 10 @ 5:34 am
Je code ziet er zo uit: 0000-0000-00000 (4 letters en/of cijfers, streepje, nog een keer 4 letters en/of cijfers, streepje, en dan 5 letters en/of cijfers.)
Je zegt trouwens dat je VDJ5 Prof. hebt gekocht. Heb je dat dan van iemand anders overgenomen? Want dan heb je een probleem. De licentie is niet overdraagbaar. En dat zou inhouden dat je dus niets kunt downloaden hier op de site.
 

Posted Thu 22 Jul 10 @ 6:07 am
Ja, ik heb hem als een cadeau gekregen van iemand die een nieuwe heeft gekocht.
Dus dat zal het dan wel zijn.
Jammer.
Is er geen andere manier om die programma's te downloaden?
 

Posted Thu 22 Jul 10 @ 9:46 am
Ja, hoor, maar of je dat wil horen: Je kunt nu niet meer aan de oude versie komen zoals je nu hebt. Ook kun je niet meer profiteren van de discount als je de Pro-versie koopt. Er blijft dus maar 1 optie (sorry: 2 opties) open: Of je koopt de Full Version (de Pro-versie, kost je nu E 242,65) of je koopt een console met de LE-versie.
Persoonlijk zou ik gaan voor de Pro-versie, maar dat komt omdat ik die weg al gehad heb. En een heel tevreden pro-user ben.

Groet,
Martin.
 

Posted Thu 22 Jul 10 @ 4:43 pm


(Old topics and forums are automatically closed)