Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Microfoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een microfoon gekocht maar ik krijg geen geluid eruit heb de vocals ook al aangezet en de microfoon staat aan

Alvast bedankt
 

Posted Thu 01 Jul 10 @ 8:38 am
waar heb je de microfoon in gestopt, welke apparatuur gebruik je, welke vdj versie gebruik je, welke windows versie gebruik je, welke microfoon gebruik je
 

Posted Thu 01 Jul 10 @ 9:50 am
Ik heb mijn microfoon in gestopt Waar een teken bijstaat Dat lijkt op een oude microfoon
Ik heb virtual dj 5.6
Windows vista basic
En koptelefoon stond geen merk op was bij dixons afgeprijsd
 

Posted Thu 01 Jul 10 @ 12:19 pm
ok, je hebt de microfoon dus achterin je pc gestopt denk ik, als er een kleurcodering op zit zal het de roze zijn.

kijk in windows bij configuratiescherm onder sound.

ga dan naar het tabblad recording. selecteer daar de ingang voor de microfoon (waar die dus daadwerkelijk in zit)
maak de microfoon daar een default device.
 

Posted Fri 02 Jul 10 @ 11:35 am
ok, je hebt de microfoon dus achterin je pc gestopt denk ik, als er een kleurcodering op zit zal het de roze zijn.

kijk in windows bij configuratiescherm onder sound.

ga dan naar het tabblad recording. selecteer daar de ingang voor de microfoon (waar die dus daadwerkelijk in zit)
maak de microfoon daar een default device.

dubbelklik op de microfoon, je krijgt nu een nieuw venster met instelling voor de microfoon, ga naar levels en stel het ingangsniveua (volume)
in voor de microfoon.


achter de microfoon staat een vu meter, gebruik de microfoon en kijk of de meter uit slaat. de microfoon werkt nu en je kan hem nu ook gebruiken met vdj. vdj zelf heeft geen ondersteuning voor een microfoon omdat er geen aparte software input in vdj zit (behalve voor timecode).
wil je de microfoon "professioneel" gebruiken, dan zal je moeten werken met een extern mengpaneel
 

Posted Fri 02 Jul 10 @ 11:39 am


(Old topics and forums are automatically closed)