Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: probleem met hoofdtelefoon

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo,

Ik weet dat deze vraag al veel gesteld is in andere topics maar zelfs na het doornemen van die topics krijg ik het niet opgelost..

Ik heb een vaste PC met een 5.1 geluidskaart. ik heb achteraan de pc de volgende kleuren van uitgangen: bovenkant: groen, zwart, roze
en onderkant roze, groen blauw..

In de zwarte en roze van de bovenkant steken mijn draden van mijn speakers en in de groene van de onderkant ook.

waar moet ik nu mijn hoofdtelefoon insteken om in virtual dj te kunnen voorbeluisteren?

Heel hard bedankt voor de hulp alvast!!!
 

Posted Mon 28 Jun 10 @ 2:41 pm
dat ligt eraan welke controller je gebruikt, of die een eigen geluidskaart heeft of niet
 

Posted Tue 29 Jun 10 @ 2:47 am
hey waterreus alvast bedankt om mij te helpen!

sorry was dit vergeten te vermelden, het gaat om een hercules dj control mp3 e2.. dus geen eigen geluidskaart denk ik..

weet jij misschien een oplossing want zit al meer als een week alles te proberen en via andere topics mij te behelpen maar ik krijg het niet opgelost.

vriendelijk bedankt!
 

Posted Tue 29 Jun 10 @ 12:09 pm
sorry voor de dubbele post, ik heb hem verwijderd
 

Posted Wed 30 Jun 10 @ 2:49 am


om te beginnen moet er ervoor zorgen dat je in het windows geluidsconfiguratiescherm de geluidskaart op 5.1 of quadraphonisch hebt staan




de voorspeakers van je geluidsset gaan in de groene plug
de achterspeakers gaan eruit en daar gaat je koptelefoon in (zwarte plug)



in vdj zelf selecteer je bij sound setup in config 4.1 kaart, de driver van de geluidskaart die je gebruikt in je systeem en daarachter selecteer je master front/ headphones rear




zo zou het moeten werken
 

Posted Wed 30 Jun 10 @ 2:54 am
yep denk dat het nu wel werkt zoals het moet!

Heel fel bedankt!
 

Posted Wed 30 Jun 10 @ 5:56 am


(Old topics and forums are automatically closed)