Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Virtual DJ Met filmpje van Muziek

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb een probleem als ik een mix wil maken met een filmpjes van een muziek , Dan neemt hij de filmpjes niet op
Weten jullie iets
Alvast bedankt Het is Virtual dj 5.6
 

Posted Wed 23 Jun 10 @ 12:24 am
Hoi,

ik neem nu aan dat je de versie hebt die bij je controller is geleverd. Dan heb je de LE-versie en die is (zoals ze dat noemen) gelimiteerd in de opnamemogelijkheid. Ik kan niet terugvinden welke limieten er zijn, maar het lijkt erop dat je er 1 gevonden hebt.
Bijkomend probleem is, dat je geen videosignaal op een externe videopoort kunt zetten (Video out, S-VHS, enz) zonder te klonen, dus ook dat kun je niet gebruiken voor opnamen.

[EDIT] Nu ik eens verder kijk in mijn eigen setup lijkt het erop dat er helemaal geen mogelijkheid is om met de interne recorder video op te nemen. Dus ook niet met de Pro-versie.
Ga ik eens naar zoeken, maar verwacht geen antwoord vanavond. Dat gaat me niet lukken.
Overigens hoop ik dat anderen (Wilberg werkt met video, weet ik) hier eerder uitsluitsel over kunnen geven.

Groet,
Martin.
 

Posted Wed 23 Jun 10 @ 12:02 pm
Ok bedankt alvast
 

Posted Wed 23 Jun 10 @ 12:52 pm
voor zover ik weet kan je intern geen videomixen opnemen, enkel audio,
is ook logisch, anders zou je een dubbel videosignaal (deck a&B0 gelijktijdig moeten decoden en ook nog eens encoden van het master signaal. ik denk dat je daar een hele snelle pc voor nodig zou moeten hebben.
je kan het uit signaal (hdmi bijvoorbeeld) wel naar een externe hdd recorder ofzo kunnen sturen.
 

Posted Wed 23 Jun 10 @ 3:00 pm
ok
 

Posted Thu 24 Jun 10 @ 2:00 pm


(Old topics and forums are automatically closed)