Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Problemen met VDJ 6 en hercules MK2

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Jorne2Home userMember since 2010
Ik gebruik Virtual Dj 6 , en heb net de hercules MK2 gekocht.
Als ik me MK2 aansluit krijg ik een firmware updater te zien, maar deze loopt vast bij 'firmware voor audio' en er komt op: de firmware heeft nog een lagere versie dan verwacht.

Als ik virtual dj6 opstart heb ik wat proberen met de knoppen, als ik bv op de play duw, zie ik dat de play op me scherm is geactiveerd maar begint niet te spelen.

Is er iemand die mij kan helpen aub?

Mvg
Jorne
 

Posted Fri 18 Jun 10 @ 12:56 pm
als je vdj 6 gebruikt, vul dan eerst even je serie nummer in bij je profiel
 

Posted Sat 19 Jun 10 @ 4:18 am
Had vannacht al geantwoord maar er te lang over gedaan...... Kon weer inloggen en opnieuw beginnen.:-(
Nu nog maar eens:

Dat VDJ niet speelt als je op Play drukt is normaal als je geluid niet goed is geconfigureerd. En toen werd het lastig: Staat het niet goed ingesteld of heeft de updater je firmware verknald..?
Probeer eerst eens de nieuwste drivers op te halen en te installeren. Die kun je hier vinden (voor Windows XP/Vista/7). Eerst de oude deinstalleren en alle resten wissen van de schijf. NIET DE CONSOLE AANSLUITEN en dan de nieuwe drivers installeren. Pas als de software erom vraagt de console aansluiten. Ook nu zal de updater zich er weer mee gaan bemoeien. Eens kijken of dat beter gaat.
Kijk dan eens in de system tray (Rechts onderin de taakbalk) of de console verbonden is.
Gaat dat goed, dan nog maar eens melden, dan kunnen we kijken of je instellingen goed zijn.

Succes,
Martin.
 

Posted Sat 19 Jun 10 @ 6:55 am
What about één-lijn-trekken?
 

Posted Sat 19 Jun 10 @ 10:18 am
LE en VDJ 6 gaan niet samen. Niet gezien.
Er is natuurlijk nog een optie (ga geen woorden in iemands mond leggen) dus ff reactie afwachten.

Overigens: Wil nog wel even terug verwijzen naar een post/vraag van mij eind vorig jaar. Kom ik later nog wel even op terug.
 

Posted Sat 19 Jun 10 @ 10:45 am


(Old topics and forums are automatically closed)