Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: cd speler numark mp 302

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

hallo

ik heb een numark cd speler mp 302 ik wil van cd naar pc over schakelen
hoe krijg ik dat klaar in virtual dj 6.1 ik zou dat leuk vinden als er een oplossings moest zijn

groetjes
 

Posted Sun 06 Jun 10 @ 9:49 pm
hallo

ik heb een numark cd speler mp 302 ik wil van cd naar pc over schakelen
hoe krijg ik dat klaar in virtual dj 6.1 ik zou dat leuk vinden als er een oplossings moest zijn

groetjes

 

Posted Sun 06 Jun 10 @ 10:00 pm
Beste,

dat gaat niet lukken. De MP302 is geen controller o.i.d. maar een recht toe recht aan CD-speler zonder aansluitmogelijkheden op een PC. Hiervoor zul je op zoek moeten naar een CD-speler die de communicatie wel ingebouwd heeft. Legio voorbeelden zijn te vinden in de sectie Hardware. (Hier bovenin, Products, daarna Hardware kiezen)

Succes.
 

Posted Mon 07 Jun 10 @ 7:30 am
het enige dat zou werken is deze spelers met timecode cd's te gaan gebruiken, hiervoor hetb je dan wel een 4 in 4 uit geluidskaart nodig, en het liefts 1 die ook goed werkt met timecode om problemen te voorkomen. echter dit is niet aktijd een goedkope oplossing en ook niet de meest stabiele, maar in jouw geval wel de enige.
om te schakelen van cd modus naar pc modus, moet de firmware van de speler dit ondersteunen.
pioneer's cdj 400 doet dit wel, en ik dacht de denon 2500 ook, maar de 4500 weer niet. je zal dit van te voren dus goed moeten checken.
 

Posted Tue 08 Jun 10 @ 10:29 am


(Old topics and forums are automatically closed)