Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: kan je al een 3de nummer klaar zetten

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hey weet er iemand of je met vdj al een 3de nummer kunt beluisteren en klaarzetten terwijl de 2 desks bezet zijn .

Dit zou makkelijk zijn bij het mixen van meerdere nummers , of bij iets speciaal van een nummer eventje tussendoor aftespelen , soms zet ik maar een nummer 20sec op dan zou het ook makkelijk zijn als je 2nummers verder kan klaarzetten , ik ben vanalles aan het uitzoeken ben nog een heel beginner , moet nog te goei leren mixen , maar vroeg me dat gewoon af .

groeten
 

Posted Sat 29 May 10 @ 2:00 pm
nee, dat gaat niet, je zou eventueel wel samples kunnen maken van korte stukjes van een nummer en die inladen.
je kan wel een nummer previewen door op een nummer te klikken en dan op de rechtermuisknop te klikken, maar dat is geen deck, je kan het dus niet inmixen zeg maar.
op de wens lijst voor toekomstige vdj versies wordt wel een 3e/4e deck gevraagd. serato en traktor hebben dit nu al wel, dus vdj zal er uiteindelijk ook wel mee komen denk ik.
 

Posted Sat 29 May 10 @ 4:08 pm
bij mij gaat dat toch? ik kan elk liedje voor beluisteren wanneer ik dat wil
ik zoek vb een liedje dan doe ik rechter muisklik en dan beluisteren ook de nummers die in de playlist staan simpel toch alle bij mij??
Klaar zetten op de beat dat gaat wel niet
 

Posted Sun 30 May 10 @ 7:09 am
discorobinson wrote :
bij mij gaat dat toch? ik kan elk liedje voor beluisteren wanneer ik dat wil
ik zoek vb een liedje dan doe ik rechter muisklik en dan beluisteren ook de nummers die in de playlist staan simpel toch alle bij mij??
Klaar zetten op de beat dat gaat wel niet


dat is toch ook wat ik zei in de 2e regel............

je kan wel een nummer previewen door op een nummer te klikken en dan op de rechtermuisknop te klikken
 

Posted Mon 31 May 10 @ 4:03 am


(Old topics and forums are automatically closed)