Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: help met me skins - Page: 1

This part of topic is old and might contain outdated or incorrect information

hallo allemaal,
ik ben nu al een tijdje bezig met de hercules mp3 controller

http://www.hercules.com/nl/DJ-Muziek/bdd/p/14/dj-control-mp3/

die om precies te zijn.
maar nou ben ik wel klaar met die blauwe standaard skin dus ik probeer ik al een tijdje nieuwe te zoeken nou kan ik er dus geen een vinden die werkt. elke keer krijg ik dat de juiste software niet gevonden is. weet iemand een paar links waar wel skins op staan voor mijn versie van VDJ.

thanx;-)
 

Posted Fri 28 May 10 @ 1:31 pm
Robbert,

zoals vaker aangegeven kun je als L(imited) E(dition)-user geen skins downloaden. Dat is een voorrecht van degene die de volle mep hebben betaald. Nou kunnen we je natuurlijk wel vertellen waar je illegaal het zware huiswerk van een ander kunt vinden, maar dat doen we niet! Nog een puntje: Ik betwijfel of je met de LE-versie andere skins kunt selecteren. Kan het niet proberen, ik heb geen LE.
 

Posted Mon 31 May 10 @ 6:41 am
ahh kakzooi
en ik begin niet aan illegaale shit van VDJ is toch alleen maar crack :P
maar ik kan als ik naar config. ga wel 1 andere instellen... maar die zit er precies hetzelfde uit ¬¬
 

Posted Thu 03 Jun 10 @ 12:29 pm
die is dan hoogst waarschijnlijk in een andere resolutie,

je kan in mijn documenten/virtual dj/skins (als je die map hebt) de xml openen, daar zie je dan welke resolutie de skin is.
 

Posted Thu 03 Jun 10 @ 1:09 pm
Hallo,
in de tijd dat ik een Hercules DJ Control MP3 had,
had ik hetzelfde probleem:
ik wou eens een andere skin.
Ik gaf op deze site mijn serial number (op cd-hoesje van de bijgeleverde Virtual DJ versie 3.4) ingaf,
kon ik zonder problemen en LEGAAL skins downloaden, maar geen effecten of andere.
Ik heb dus ook geen PRO-versie.
Ik vond toen 1 skin die ik kon gebruiken:
http://www.virtualdj.com/addons/671/FLOOP_DJ.html

Hopelijk werkt deze bij jou ook.
 

Posted Sun 06 Jun 10 @ 5:37 am
ja toppie man deze doet het helemaal gaaf!

thanx dude;)
 

Posted Mon 07 Jun 10 @ 9:29 am
vij mij doet hij het nog niet help me en leg uit wat jullie precies gedaan hebben.
alvast bedankt,
 

Posted Thu 15 Jul 10 @ 2:50 pm
Hey Hunter,
dubbel posten is onnodig en irritant;
het vragen om berichten en/of downloads per e-mail is eveneens zinloos aangezien het sturen daarvan tegen de regels is;
dit is een forum voor geregistreerde users. Om te vermijden dat wij denken dat je een gecrackte versie hebt, vul je serial number in.

Mvg
 

Posted Sun 25 Jul 10 @ 9:22 am
Nee.
Is simpel: Content van deze site is voor mensen die betaald hebben voor de software en als dank extra mogelijkheden krijgen.
Koop de software en je kunt het zelf downloaden.
 

Posted Sun 25 Jul 10 @ 9:22 am
Wat een timing hebben wij.... :-)
 

Posted Sun 25 Jul 10 @ 9:23 am
rubjewaHome userMember since 2009
Hallo,
in de tijd dat ik een Hercules DJ Control MP3 had,
had ik hetzelfde probleem:
ik wou eens een andere skin.
Ik gaf op deze site mijn serial number (op cd-hoesje van de bijgeleverde Virtual DJ versie 3.4) ingaf,
kon ik zonder problemen en LEGAAL skins downloaden, maar geen effecten of andere.
Ik heb dus ook geen PRO-versie.
Ik vond toen 1 skin die ik kon gebruiken:
http://www.virtualdj.com/addons/671/FLOOP_DJ.html

Hopelijk werkt deze bij jou ook.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ik krijg geen link ofzo waardoor je kan downloaden terwijl ik wel een account heb, en ik heb mijn DJ Console MK2 geregistreerd.

Wat moet ik doen zodat ik toch een skin kan downloaden?
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 9:30 am
Je hoeft geen tekst te kopieren uit een andere post. Dat maakt het niet leesbaar.
Een account kan iedereen aanmaken. Daarvoor heb je niets nodig. Als je je console registreert, doe je dat op de Hercules-site. Heeft dus niets met VDJ te maken.
Wil je geregistreerd gebruiker worden, dan moet je het Serial Number dat op het hoesje van de CD van VDJ staat, invoeren bij Modify My Profile boven aan deze pagina.

Groet,
Martin.
 

Posted Sun 05 Sep 10 @ 9:46 am

Nu wil ik niet ontzettend irritant doen :P

Maar ik wil graag ook een wat betere skin voor mijn virtual dj LE.
(de versie die je bij je Hercules dj control mp3 E2 krijgt)
Ik draaide vroeger altijd op de free version, en die is een stuk mooier. daar kan je ook een stuk beter zien hoe het nummer ' er uit ziet '.
En bij die LE versie zie je alleen maar wat verschil in kleur... geen mooie wave-weergave dus zoals bij free.
Nu zie ik hier op dit forum dat er wel skins zijn die werken. alleen die zijn allemaal voor Windows.
Ikzelf heb een macbook pro (13")... en dus vroeg ik me af of daar ook een geschikte skin voor is.

Alvast dank!
 

Posted Wed 16 Feb 11 @ 9:45 am
roelvanrooijen wrote :

Nu wil ik niet ontzettend irritant doen :P



te laat...............:)


LE users die hun vdj bij een controller hebben gekregen kunnen (bijna) geen extra skins gebruiken, als je met je LE login bij de downloadsectie kijkt dan kan je zelf zien welke skins je kan downloaden, er staat dan ook een downloadlink bij voor verschillende platfrorms


lukt dit niet, dan zal je moeten upgraden
 

Posted Wed 16 Feb 11 @ 1:06 pm
sharanoHome userMember since 2011
hey ik heb een vraag als ik een skins wil downloadde dan staat er dit Uw huidige licenties niet kunt u Skins te downloaden
wat moet ik doen
 

Posted Sun 26 Jun 11 @ 10:07 am
VDJ kopen / registreren. Je hebt geen licentie, dus kun je niets downloaden.
 

Posted Sun 26 Jun 11 @ 10:30 am
als je free hebt, dan kan je bij configure 6 soorten skins kiezen
2,4,6, en een oude ( 2 deck) uit virtual dj 5 :D
 

Posted Sun 03 Jul 11 @ 11:53 am
Da's niet downloaden, en daar ging het in dit geval om.
 

Posted Sun 03 Jul 11 @ 1:15 pm
Dozo10PRO InfinityMember since 2011
the $uck wrote :
als je free hebt, dan kan je bij configure 6 soorten skins kiezen
2,4,6, en een oude ( 2 deck) uit virtual dj 5 :D


Dit zijn idd de standaard meegeleverde skins.
Er zijn meer skins maar die "moet " je downloaden,
Voor het downloaden heb je een "hogere" licentie nodig dan LE. ;)
 

Posted Sun 03 Jul 11 @ 1:15 pm
Ze hebben niet eens een LE-licentie.... ;)
 

Posted Sun 03 Jul 11 @ 1:20 pm
71%