Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: netsearch

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Ik heb al enige tijd virtualdj 6 kon altijd netsearch gebruiken en ook downloaden naar de cache sinds kort niet meer krijg wel een melding dat ik member moet worden van virtual dj is dit nieuw iets veranderd of zo heeft iemand een idee hierover ?
 

Posted Wed 19 May 10 @ 12:37 pm
Men werkt aan een update voor netsearch. Nog even geduld en dit probleem wordt verholpen.

mvg

 

Posted Wed 19 May 10 @ 4:00 pm
ok bedankt voor je bericht wacht het af
Ik neem aan dat dit in een nieuwe udate verwerkt zit ?
gr
 

Posted Wed 19 May 10 @ 4:22 pm
De nieuwe versie is nu te downloaden in het download center.

mvg
 

Posted Thu 20 May 10 @ 9:51 am
top bedankt voor je bericht
 

Posted Thu 20 May 10 @ 10:26 am
mm niet echt wat ik hoopte ik ga van full member naar free limited user vrreemd .en dan nog bied dan iets aan voor een jaar of zo niet iedere maand een bedrag vindt het een beetje omslachtig ik hoop dat er iets komt dat beter is dan dit
gr
 

Posted Thu 20 May 10 @ 3:28 pm
voor de moderator :is er een alternatief voor die maandelijkse 8.40 ofzo een jaarlijkse donatie lijkt me prettiger is het mogelijk ?
 

Posted Tue 25 May 10 @ 1:05 pm
en het betalen kan dat ook anders ik heb geen creditcard kom geef een suggestie please
 

Posted Tue 25 May 10 @ 1:16 pm
Momenteel gaat het enkel via creditkaart. Maar via paypal zal wel in orde komen. Voor de rest kan ik er niets aan veranderen. Het is 8,40 euro per maand, niet minder, niet meer.

mvg
 

Posted Wed 26 May 10 @ 6:49 am
Ik zit ook niet zo over die 8.40 in de war maar kan het nu misschien via een faktuur en dan via een bankoverschrijving of zoiets en dan de mogelijkheid voor de professionele gebruiker om voor een heel jaar in een keer te betalen ? het zou voor mij een oplossing zijn
ik hoor het graag
gr
 

Posted Wed 26 May 10 @ 8:40 am


(Old topics and forums are automatically closed)