Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: Vreemde ruis

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

Hay iedereen!

Ongetwijfeld zal dit eerder besproken zijn, maar ik ben een leek dus ik weet niet goed wat de naam voor het volgende probleem is :P

Anyway: Ik gebruik virtual dj 5.1. Vooralsnog gebruik ik geen externe mixer, ik doe dus alles met VDJ. In de 1e deck draai ik een willekeurig nummer, ondertussen laat ik in deck 2 de volgende nummer om deze erin te kunne mixen. Uiteraard moet het geluid van deck 2 eruit dus ik schuif die balk helemaal naar beneden (de 2e verticale balken boven de crossfader). Maar terwijl ik dat doe hoor ik een vaag geruis/gekraak. Dit is alleen al schuif ik met de opties van de interne mixer. Al doe ik hetzelfde voor deck 1 dan gaat het geluid keurig harder of zachter, maar dan zonder dat geruis.
Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

vr.gr.!

EDIT: ik merk nu dat beide balken voor ruis zorgen! Zo ook de regelaars voor Bass, Mid & Tremble. Het lijkt er ook steeds meer op dat 'ie stottert.
 

Posted Wed 05 May 10 @ 9:04 am
misschien moet je geen illegale versie gebruiken
 

Posted Wed 05 May 10 @ 9:22 am
misschien moet je geen illegale versie gebruiken

Misschien moet jij je vooroordelen voor je houden? Het is een demoversie ..

Ik merk dat de Keylock van invloed is op de hoeveelheid ruis/stottering. Is dit logisch/ te verklaren?
 

Posted Wed 05 May 10 @ 9:27 am
Nou nou nou, met die toon geeft je helemaal niemand antwoord meer.
Je schrijft dat je versie 5.1 gebruikt.
En dat zou een demo moeten zijn?
Die versie is inmiddels 2 jaar oud en wordt als demo allang niet meer gebruikt.
Conclusie ligt voor de hand.
 

Posted Wed 05 May 10 @ 10:45 am