Quick Sign In:  

Forum: Dutch Forum

Topic: sms scherm en virtual dj

This topic is old and might contain outdated or incorrect information.

is er iemand die hier ervaringen mee heeft, ik heb nu een separaat scherm voor sms, maar ik zag vandaag dat je bij de tools een sms plugin kan downloaden, wie kan mij meer vertellen?
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 11:38 am
Kijk het Engelstalige forum er even op na. Het is gemaakt door 1 van de forumleden daar (Tayla) en is/wordt breeduit bediscussieerd daar. Ik heb er hier nog niets van gezien.
Wat ik er van meegekregen heb, is dat je inkomende SMS-jes via je video-out op het hoofdscherm kunnen worden getoond.
 

Posted Sat 10 Apr 10 @ 7:40 pm
wat moet je daar nou mee???
mijn laatste sms was van mijn vrouw: "wil je melk meenemen als je boodschappen gaat doen."


wie wil dat nou op een groot scherm lezen :)
 

Posted Sun 11 Apr 10 @ 1:42 pm
dat zal je verbazen, ik heb dit onlangs met een apart programma gedaan, op een 2e laptop, en ja hoor meer dan 400 sms jes op 1 avond op het beamer scherm. (aanwezige bezoekers sturen met hun mobiel smsberichtjes naar het beamerscherm)

Ik ben nu benieuwd of er een mogelijkheid is zo´n smsprogramma te importeren binnen VDJ. zodat ik die 2e laptop niet meer nodg heb.
 

Posted Sun 11 Apr 10 @ 2:42 pm
Ja, dat vroeg ik me ook al af. (Ik quote hierwaterreus: wie wil dat nou op een groot scherm zien.)
Het klinkt allemaal zo onlogisch:
je hebt een mobiele telefoon, moet je nou ook met een mobiel scherm rondlopen?
Lekker handig!
Je text elkaar bv op Schiphol: "schat ik ben aangekomen" - "okay, ik sta aan de gate."
En dat wil hij nu ook via VDJ laten lopen?
Ik dacht altijd dat het een disk jockey programma was!
 

Posted Sun 11 Apr 10 @ 2:47 pm
het zal wel niet zo iets zijn als die onzin teksten die je onderin je scherm ziet als je TMF op hebt staan,

ik wordt hier te oud voor geloof ik...........
 

Posted Sun 11 Apr 10 @ 3:39 pm
ach kom op je bent nooit te oud hiervoor! Ik ben tenslotte ook al 40.

ik heb dit sms scherm pas voor het eerst toegepast bij het draaien met mn drive in show. Als ik even geen clips draai gebruik id dit als achtergrond. zie ook www.easysmsscreen.nl
 

Posted Sun 11 Apr 10 @ 3:59 pm
s.waterreus wrote :
ik wordt hier te oud voor geloof ik...........




 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 4:34 am
edmulder wrote :
Als ik even geen clips draai gebruik id dit als achtergrond.


Ja, dat is natuurlijk een heel ander verhaal dan met je "mobile screen" op Schiphol rond te lopen.
Wat de achtergrond betreft:
ik doe ook iets in die geest. Bij mij is hetTom & Jerry. De mensen kijken er eigenlijk méér naar dan naar clips.
Als er heftig gedansd wordt, kijken en lachen de meisjes naar elkaar en de jongens naar de mini-rokjes.
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 4:49 am
wilbergPRO InfinityMember since 2009
Kun je wel makkelijk je bier bestellen......
 

Posted Mon 12 Apr 10 @ 5:17 am


(Old topics and forums are automatically closed)